Geen TV + Internet Beverwijk

  • 8 November 2023
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

Gisteren en ook vandaag de hele dag geen internet en tv. Meerdere malen customer service gesproken. Ik wordt verwezen naar de website voor de laatste status. Volgens de website van Odido zou de storing verholpen zijn. Customer Service geeft aan dat dit niet het geval is. ‘s Avonds worden de teksten op de website niet aangepast en zijn dus niet actueel. 
Het zou om een storing in de wijkcentrale zijn. Het is onduidelijk volgens Customer Service of de technische dienst ‘s avonds doorwerkt voor het verhelpen vh probleem. Ik wordt doorverwezen naar de website AlleStoringen om een beeld te krijgen of andere klanten ook nog problemen ervaren. 

Ondertussen loopt een verkoopteam van Ziggo door de straat om klanten weer terug te winnen. Goede timing 😆

Teresa van Odido 6 maanden geleden

@Basisschool, de storing in Beverwijk is grotendeels opgelost. Echter ging deze storing voornamelijk om wegvallende diensten en jij geeft aan dat je helemaal geen TV en Internet hebt. Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander voor jou uit te zoeken. Kun je mij vertellen of er überhaupt lampjes branden op het modem? En zo ja, welke zijn dit dan? Daarnaast zou ik graag willen weten of je gebruik maakt van het modem dat je van ons hebt gekregen of dat je een andere modem gebruikt. Ik wacht jouw antwoord af, ik zit klaar om je verder te helpen!

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

@Basisschool, de storing in Beverwijk is grotendeels opgelost. Echter ging deze storing voornamelijk om wegvallende diensten en jij geeft aan dat je helemaal geen TV en Internet hebt. Ik ben direct het systeem ingedoken om het één en ander voor jou uit te zoeken. Kun je mij vertellen of er überhaupt lampjes branden op het modem? En zo ja, welke zijn dit dan? Daarnaast zou ik graag willen weten of je gebruik maakt van het modem dat je van ons hebt gekregen of dat je een andere modem gebruikt. Ik wacht jouw antwoord af, ik zit klaar om je verder te helpen!

 

Reageer