Beantwoord

Geen vast internet in pc 2396, al drie dagen

  • 11 June 2023
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,
Ik heb al sinds vrijdag (9 juni) geen vast internet. Er wordt op mijn postcode een lokale storing gemeld - maar verder weet ik niets..
Is er iemand die een update kan geven? We kunnen niet werken, kinderen geen huiswerk.. allemaal erg vervelend.

icon

Beste antwoord door JOS149 13 June 2023, 07:03

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JOS149 

Betreft het een glasvezel of DSL aansluiting en heb je de mediaconverter en/of router ook opnieuw gestart door de stroom er even af te halen?

Misschien wordt het probleem morgen pas weer opgepakt.

Reputatie 1

Hallo @JOS149 

Betreft het een glasvezel of DSL aansluiting en heb je de mediaconverter en/of router ook opnieuw gestart door de stroom er even af te halen?

Misschien wordt het probleem morgen pas weer opgepakt.

Het is een DSL en we starten de router (huawei) elke dag een paar keer opnieuw op om te kijken of t helpt.. tot nu toe tevergeefs
We krijgen op ons portal wel een melding dat er idd sinds vrijdag een lokale storing is in ons postcodegebied. Het duurt we erg lang nu

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JOS149, dit betreft een lokaal probleem op DSL-gebied en is de verantwoordelijkheid van de netbeheerder. KPN Netwerk is eigenaar en beheerder van alle DSL-lijnen. Ik hoop oprecht dat er spoedig een oplossing gevonden wordt. Meestal duidt dit soort problemen op een nasleep van grootonderhoud of graafwerkzaamheden in de regio/wijk. 

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Reputatie 1

Hoi @JOS149, dit betreft een lokaal probleem op DSL-gebied en is de verantwoordelijkheid van de netbeheerder. KPN Netwerk is eigenaar en beheerder van alle DSL-lijnen. Ik hoop oprecht dat er spoedig een oplossing gevonden wordt. Meestal duidt dit soort problemen op een nasleep van grootonderhoud of graafwerkzaamheden in de regio/wijk. 

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Hallo Jason
Wij zitten qua mobiel niet op de door jou genoemde providers.
Maar - is het evt een idee dat we een een prepaid simkaart scoren van Tmobile / Ben / Tele2 - die zouden we dan in een mobiele telefoon kunnen doen die we over hebben, en kunnen gebruiken als internet hotspot met tijdelijk Unlimited?

Reputatie 1

Hallo Jason
Kan je bevestigen dat als ik een prepaid simkaart van Tmobile / Ben / Tele2 haal, dat ik dan een unlimited bundel kan krijgen zoals als dat de storing duurt?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JOS149 

Als je een (prepaid) simkaart van T-Mobile, Tele2 of Ben hebt dan kun je hierop de voucher voor 7 dagen onbeperkt unlimited internet activeren, wanneer deze op is kun je een nieuwe vragen.

Reputatie 1

Prima! Ik heb inmiddels een werkende T mobile prepaid. Kunt u mij de voucher sturen?

 

Reputatie 1

Inmiddels is de storing opgelost, dus het gaat over

Reageer