Geen vast internet postcode 2729

  • 13 March 2024
  • 7 reacties
  • 77 Bekeken

Hallo, op het moment heb ik geen internet verbinding.  Modem, converter en glasvezel kabel heb ik al een x eruit en weer er in gedaan. 

 

Gister was internet ook weg,  na alle stekkers eruit en erweer in werkte het weer. 

Nu helaas niet.  

Iemand nog een idee?

Teresa van Odido 1 maand geleden

Welkom op onze Community! @SJC2000 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om je verbinding te herstellen! Fijn dat je al een aantal stappen hebt ondernomen. 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de boel weer hersteld te krijgen. Gelukkig zie ik dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is een verzoek ingediend voor het aansturen van een monteur, ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak in de plannen.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @SJC2000 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik help je graag verder om je verbinding te herstellen! Fijn dat je al een aantal stappen hebt ondernomen. 

Ik ben gelijk het systeem ingedoken om de boel weer hersteld te krijgen. Gelukkig zie ik dat je al contact hebt gehad met mijn collega van de Klantenservice. Er is een verzoek ingediend voor het aansturen van een monteur, ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging met een link om de afspraak in de plannen.

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd iets voor je kan doen? Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Hallo, gister heeft KPN weer in de straat gegraven. Dat was woensdagavond ook het geval, daarna was mijn internet weg. 

Er is gisterochtend  iemand aan de deur  geweest van KPN, heeft een meeting gedaan. Conclusie idd dat de lijn niet goed was. Andere hadden ook een probleem.

Ze zijn tot een uur of 5 bezig geweest, daarna kwam hij weer langs.  Heeft modem uit en aan gedaan en converter uit/ aan. Het werkte nog niet.  Hij ging checken  bij de andere en zou terug komen om een meeting te doen. Hij is niet meer teruggekomen en busje was weg.

Misschien was het niet de bedoeling dat hij ook naar mijn adres moest gaan, maar was wel fijn geweest wanneer hij dat had gezegd. 

Kunnen jullie zien wat de status is van mijn melding?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SJC2000, ik zie dat we een ticket voor je hebben aangemaakt om dit op te lossen. Er is waarschijnlijk door de graafwerkzaamheden iets kapot gegaan en dit moet worden hersteld. We nemen spoedig contact met je op om een afspraak in te plannen! 

Hallo @Teresa van Odido of @Tommie van Odido, het werkt weer. Wordt de compensatie automatisch geregeld?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @SJC2000, wat fijn om te horen dat het opgelost is!

Dat gaat niet automatisch maar dat ga ik voor je regelen. Klopt het dat je op 13-03 tot en met 20-03 geen diensten gehad hebt? Dan zal ik de vergoeding voor je in gang zetten.

Hi @Tommie van Odido , klopt inderdaad.

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb de vergoeding voor je in gang gezet @SJC2000! Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige middag. 

Reageer