Beantwoord

Geen verbinding Nijmegen (DNS wijzigen helpt niet)

  • 28 January 2021
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

In Nijmegen nog steeds geen verbinding, alles meerdere keren geprobeerd, ook met een andere dsn server geen succes. Net overgestapt nu al spijt.

En de enige hulp van T-mobile is een bericht dat beweert dat alles al vanaf 14:30 is opgelost, ik vind dat schandalig.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 January 2021, 15:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heb het signaal doorgezet naar een moderator. Heb om een update voor je gevraagd.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Oldator, Guidion zal op 2 februari bij je langs komen om de verbinding te herstellen. Sorry voor het ongemak en dat je nu niet online bent!

Ik zie dat je nog geen T-Mobile mobiel telefoonnummer hebt in je klantprofiel, heb je de beschikking over een simkaart van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan bied ik je graag een Unlimited Internet voucher aan voor zeven dagen. Dan kun je toch onbeperkt online zijn via mobiele hotspot. Dat maakt het online zijn en thuiswerken ietwat aangenamer.

Reageer