Beantwoord

Geen verbinding thuis

  • 28 February 2022
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Al ruim anderhalve week geen internet en tv thuis. Ik heb inmiddels al meerdere keren contact gehad met t-mobile klantenservice. Na meerdere linechecks te horen gekregen dat er een monteur langs moet komen en dat ze een link toe sturen om een afspraak te kunnen maken (al 3 keer). Maar de link geen enkele keer daadwerkelijk ontvangen (ook niet in de spam of het @t-mobilethuis.nl emailadres). Eenmalig een 7 dagen unlimited voucher gekregen als tijdelijk oplossing maar ja die is inmiddels ook al afgelopen.

De volgende keer bellen naar de klantenservice heb ik een telefoon nummer gekregen van het bedrijf Guidion om telefonisch een afspraak te kunnen maken. Echter hier ook geen succes. Eerste keer wordt er opgenomen en gelijk opgehangen. Volgende dag krijg ik een melding dat de wachtrij langer is dan 70 minuten en dat als ik op 1 druk ik min plaats in de rij kan reserveren en dan wordt teruggebeld (dit wordt nog eens bevestigd na het drukken op 1). Na ruim 4 uur nooit teruggebeld dus zelf maar weer gebeld nu al ruim 1.5 uur in de wacht zonder succes en nog steeds niemand aan de lijn gekregen.

Vandaag na 30 minuten eindelijk iemand aan de lijn bij Guidion en die sturen me doodleuk weer terug naar t-mobile omdat zij geen opdracht binnen hebben :sob: .

Iemand enig idee hoe ik een monteur thuis kan krijgen om mijn verbinding te repareren.

 

icon

Beste antwoord door Boris 1 March 2022, 12:44

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alovnek 

Betreft het een glasvezel of DSL verbinding?

Indien het gaat om glasvezel welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter?

Indien DSL is de modem rechtstreeks aangesloten op het KPN ISRA punt?

Heb je ook gekeken of de bekabeling juist is?

Het gaat om DSL en de modem is aangesloten om de binnenkomende wandcontact doos (is een ouder huis). De bekende wereld bol op de modem (Zyxel T-50) kleurt niet eens rood maar blijft gewoon helemaal uit.

Reputatie 7

Hi @Alovnek ,

Dank je wel voor het signaal. Ik help je graag weer aan een werkende verbinding. Ik merk dat de collega die je eerder hebt gesproken, niet helemaal duidelijk heeft gehad wat er nu dient te gebeuren. Geen zorgen - we gaan ervoor zorgen dat dit goedkomt. Ik heb daarop direct een verzoek van de monteur ingelegd. Je krijgt daarvoor zo snel mogelijk een SMS/e-mail om digitaal een afspraak te maken. Wil je ons laten weten hoe dit bezoek is verlopen? Mocht voordat dit bezoek is volbracht de voucher zijn afgelopen, mag je mij altijd een privébericht sturen zodat deze verlengt kan worden. Heb je vragen, laat het vooral weten. Ik zit voor je klaar! 

Hier deventer...geen wifi,internet tv en telfoon.alles nagelopen...tig x opnieuw opgestart...waar is het probleem???

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Marc1965 

Betregt dit een glasvezel of DSL verbinding?

Indien het om glasvezel gaat welke lampjes zie je branden, knipperen of uit op de mediaconverter.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Marc1965, we ontvangen sinds vanmorgen meldingen dat men weer online begint te komen. Een definitieve fix ligt op de planken: momenteel luidt het devies nog steeds om een herstart van het modem én van de Media Converter uit te voeren. Dit zou je in het gros van de gevallen weer het benodigde zetje in de rug kunnen geven.

Sorry voor het ongemak, lees in het storingstopic alle ins en outs indien er updates zijn: