geen wifi en internet,tv,bellen

  • 18 April 2024
  • 6 reacties
  • 42 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 3 reacties

Geen wifi en internet op modem

Geen wifi en internet op modem. 12 dagen geledn contact gehad. Zou opgelost worden echter alleen mail gehad dat ze me niet vergeten hadden. Weer met mobiel contact gehad met medewerker. Kon niet zeggen wanneer oplossing komt. Triest, geen tv, internet en telefoon. Klantnummer XXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Gertlek 

Allereerst mijn excuses dat er nog geen contact met je in opgenomen, dat had niet mogen gebeuren. Natuurlijk wil ik je graag meer duidelijkheid geven, ik sta dan ook klaar om je verder te helpen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Ik heb mijn collega direct een bericht gestuurd met de vraag of dit met spoed kan worden opgepakt. Ik weet zeker dat het nu goed moet komen! 

Misschien dat je hier al gebruik van maakt, maar ik zou je graag een Unlimited Voucher code sturen. Op die manier kun je toch tijdelijk gebruik maken van het internet. Als je bijvoorbeeld een Hotspot maakt, kun je deze koppelen met je andere apparaten, handig toch? Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe. 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Gertlek 

Allereerst mijn excuses dat er nog geen contact met je in opgenomen, dat had niet mogen gebeuren. Natuurlijk wil ik je graag meer duidelijkheid geven, ik sta dan ook klaar om je verder te helpen! 

Ik ben meteen het systeem ingedoken en zie dat er al een ticket openstaat bij onze technische dienst. Ik heb mijn collega direct een bericht gestuurd met de vraag of dit met spoed kan worden opgepakt. Ik weet zeker dat het nu goed moet komen! 

Misschien dat je hier al gebruik van maakt, maar ik zou je graag een Unlimited Voucher code sturen. Op die manier kun je toch tijdelijk gebruik maken van het internet. Als je bijvoorbeeld een Hotspot maakt, kun je deze koppelen met je andere apparaten, handig toch? Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe. 

Beste Teresa,

Bedankt voor je bemiddeling, heb inmiddels afspraak kunnen maken met Guidion. Ik vroeg mij nog af of het mogelijk is met de TV app van odido TV te kijken via wifi spot op telefoon. Ik kwam niet door de aanmelding heen met klantnummer en pincode. Had een Unlimited voucher gekregen dus...

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Gertlek, Je kunt zeker gebruik maken van de Odido Online TV app op de telefoon! Deze is niet afhankelijk van het vaste netwerk thuis en kun je ook buitenshuis gebruiken. Wil je de Odido TV app gebruiken op de smart tv zelf? Dan is dit niet mogelijk. Deze is namelijk wel afhankelijk van een vaste Odido verbinding. Meer informatie over de verschillende soorten apps, lees je in dit topic: Alles over de Odido TV app voor smart-tv's! | Odido community

Mocht je toevallig een Google Chromecast hebben en deze kunnen verbinden met de wifi hotspot op jouw telefoon, dan kun je eventueel de Odido Online TV app streamen vanaf de mobiel app naar de Chromecast/TV. 

 

Nadat dankzij de community afgelopen zondag eindelijk de monteur kwam, is mijn storing gelukkig verholpen. Modem bleek defect te zijn, monteur was hier zeer snel achter en had een nieuw modem bij zich. Vroeg me nu nog af als ik recht heb op compensatie, ben vanaf 5-4-2024 t/m 21-4-2024 zonder tv, snel internet en telefoon geweest. Heb wel een unlimited data gekregen op mobiel maar daar kon niet iedereen in huis van gebruik maken omdat die niet bij odido zit met mobiel abonnement.

 

Reputatie 6
Badge +2

@Gertlek Ik vind het geweldig om te lezen dat jouw verbinding is hersteld en dat je weer aan het genieten bent van onze diensten! 😀

Uiteraard vergoed ik graag de tijd dat je hier geen gebruik hebt kunnen maken. Ik heb dit meteen in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met een volgend factuur. 

Laat je het mij weten als ik in de toekomst nog iets voor je kan doen? Ik ben altijd hier om je verder te helpen! 

@Gertlek Ik vind het geweldig om te lezen dat jouw verbinding is hersteld en dat je weer aan het genieten bent van onze diensten! 😀

Uiteraard vergoed ik graag de tijd dat je hier geen gebruik hebt kunnen maken. Ik heb dit meteen in het systeem gezet. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en het bedrag zal worden verrekend met een volgend factuur. 

Laat je het mij weten als ik in de toekomst nog iets voor je kan doen? Ik ben altijd hier om je verder te helpen! 

Top bedankt voor je hulp,

groet Gert

Reageer