Beantwoord

geen wifi / TV

  • 22 April 2020
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hallo,

sinds vanmiddag half zes plotseling geen WiFi of TV meer. Alle mogelijke Reset methoden geprobeerd (inclusief factory Reset) maar zonder resultaat. Volgens de site van T-mobile is er op mijn adres geen storing. Ook is er niets veranderd aan bekabeling of andere instellingen. Aangezien het hele gezin thuis werkt (ivm Corona) verwacht ik voor morgen een hoop ellende. Iemand een idee? 
gr Richard

icon

Beste antwoord door Ricsie 23 April 2020, 07:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Ricsie 

Betreft het glasvezel of DSL?

Mediaconverter en/of modem voor een aantal minuten van de stroom wilt nog wel eens helpen.

Hallo Waggas,

gaat om glasvezel, ik heb een Draytek v2132 modem en geen mediaconverter.

zojuist 10 minuten spanning er af gehad.

resultaat:

ACT LED knippert regelmatig 

WLAN LED knippert

Fiber LED af en toe aan en uit (lange tussenpozen)

Maar helaas nog geen WiFi of tv.
 

Ook TV geen succes. Tijdens opstarten van tv-box onderstaande melding (is aangesloten op poort 3)

Dus….roept u maar ;)

Gr Richard 

 

 

Goedemorgen (zeker),

afgelopen nacht de modem van de spanning geweeaen vanmorgen maar weer opgestart.

resultaat: Alles werkt weer!!

schiet mij maar lek 😯

 

@Waqqas bedankt voor je info. Weet niet of het uiteindelijk geholpen heeft of dat er toch een storing was maar het werkt weer!

gr Richard

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ricsie, wat fijn dat alles weer werkt zoals het hoort! Het lijkt erop dat je een tijdelijke hapering in de verbinding hebt gehad, sorry voor het ongemak. Gelukkig heeft het advies van @Waqqas zijn vruchten afgeworpen. Als je de Community met iets anders nodig hebt, geef een seintje. We zitten altijd voor je klaar. Stay safe, stay strong and stay at home! 💪

 

Reageer