Beantwoord

glasvezel

  • 13 December 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag, er is 6dec een expert van Guidion geweest op mijn T mobile glasvezel te installeren, alles netjes aangesloten, toen bleek er op de converter het los lampje te knipperen en op de zyxel modem een rood lampje van de wereld bol. Ik heb toen klantenservice t mobile gebeld, en zouden dit vermelden aan de technische dienst, binnen 5 dagen zou het moeten werken, en zou ik internet hebben. Helaas nog steeds niets.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 14 December 2022, 10:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Jvdijk, goed dat je aan de bel trekt en sorry dat er nog geen oplossing is bereikt, hier werken wij nog steeds hard aan! Gisteren hebben wij weer uitgebreid contact gehad met de netwerkbeheerder en ik vermoed dat je binnenkort gecontacteerd zal worden voor een afspraak met een netwerkmonteur. Zij zullen uitgebreid het glasvezelnetwerk en jouw aansluiting nakijken en herstellen.

In de tussentijd wilde ik graag een tijdelijke oplossing voor je regelen om je alsnog online te helpen door extra data toe te voegen op een T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement, alleen kon ik niet een dergelijk abonnement terugvinden. Mocht iemand in je huishouden wel over een Mobiel abonnement van een van deze drie providers beschikken, dan stuur ik je graag snel extra data toe.

Ik heb veel vertrouwen dat de netwerkmonteur veel voor je kan betekenen, wij doen er alles aan om snel die monteur bij je langs te krijgen zodat wij dit definitief voor je op kunnen lossen!

Hoi cal, er komt maandag inderdaad een monteur langs, alleen mijn vertrouwen is weg, bij de Firma infra en Guidion. Ik hou je op de hoogte.

Reageer