Beantwoord

glasvezel aansluiting

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Goedemiddag  wacht al bijna 1 jaar op me aansluiting voor glasvezel nog steeds niet gedaan vorige jaar aan gevraagd woord van kast naar de muur gestuurd  klantenservice doet ook niks met mijn vraag krijg ook geen mail terug of dat ik weet er gebeurd er iets mee woord door onderaannemer van t-mobile kpn en vollers en wassen en die andere onderaannemers  van kast naar de muur gestuurd nog steeds niet aan gesloten  duur heel lang niet niet normaal elkeer zeggen ze hebben mijn gebelt wat niet zo is ik kan zo niet tegen dat mensen liegen 

 

Elkeer woord afspraken niet na gekomen war moet ik hier mee rrrrrrrr

icon

Beste antwoord door Boris 8 June 2022, 10:14

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @daveeeeeeeeeeee ,

Thanks voor je bericht en goed dat je het bij ons aankaart! Je stelt een terechte vraag; ook ik wil ervoor zorgen dat jij helemaal up-to-date bent en een duidelijk beeld krijgt over de situatie. Momenteel zijn er, voordat we jouw adres kunnen aansluiten, nog werkzaamheden nodig om de verbinding klaar te maken voor gebruik. Dit moet worden gedaan door een netwerkbeheerder, in dit geval KPNNetwerkNL. Om dit te doen, is er contact met je opgenomen, maar zonder gehoor. Om ervoor te zorgen dat wij het goede nummer hebben, mag je mij altijd een privébericht sturen met jouw juiste telefoonnummer. 

Ik wil je vragen om contact op te nemen met de netwerkbeheerder via 088-0063744. Zodra de netwerkbeheerder de aansluiting in orde heeft gemaakt, kunnen wij stappen zetten om je aan te sluiten. Omdat het hier een afspraak betreft tussen de netwerkbeheerder en jezelf, is het imperatief om dit zelf te doen. Wil je ons op te hoogte houden, zodat we je eventueel verder kunnen helpen? Ik hoor het graag.

Hoi bij ze zijn 1 keer geweest konden ze niks doen om dat al mijn buren thuis moeten vervolgens hebben ze daar niks mee gedaan mijn numner is gewoon [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] dit nummer is ook vij jullie bekend dus  hij heeft er gewoon geen zin in gij moet er voir zorgen dat me buren thuis zijn met brieven en dab okk met mijn een afspraak maken 

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee ,

Thanks voor je snelle antwoord en terugkoppeling! Ik begrijp je volkomen, ook ik had je het liefst zelf kunnen aansluiten. Omdat de werkzaamheden uit worden moeten worden gevoerd door de netwerkbeheerder, kunnen wij, hoe graag we dit ook willen, nog niks doen. Ik wil je daarom vragen alsnog het nummer te bellen wat ik in mijn vorige topic heb gedeeld, zodat we voor je aan de slag kunnen.