Glasvezel alarm lamp brand rood

  • 30 March 2024
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 2 reacties

Sinds vanmorgen brand het lampje alarm rood op het kastje van de glasvezel. Odido geeft geen gehoor. Ook al staat er op de site dat ze bereikbaar zijn.

Iemand enig idee wat ik zelf nog kan proberen. Alle stekkers eruit en weer in heeft niets geholpen.

 

Tommie van Odido 1 maand geleden

Hey @Heus, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn. Ik heb een ticket voor je aangemaakt en alle informatie doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk kunnen ze erachter komen wat er precies is. Ze nemen vanzelf contact met je op zodra ze het ticket in behandeling hebben genomen. 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Heus, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor een topic gestart bent. Ik ben meteen voor je gaan kijken en er lijkt inderdaad iets niet goed te zijn. Ik heb een ticket voor je aangemaakt en alle informatie doorgezet naar onze techneuten. Hopelijk kunnen ze erachter komen wat er precies is. Ze nemen vanzelf contact met je op zodra ze het ticket in behandeling hebben genomen. 

@Tommie van Odido vanmorgen deed alles het weer, rode lampje is nu weer groen. Dus ergens is er vannacht iets aangepast? Nu doet alleen mijn odido app het niet maar dan kan ik wel even zonder. Wel vreemd dat de klantenservice niet bereikbaar was op een normale zaterdag. In de winkel wel fijn geholpen, maar zij konden ook de klantenservice niet bereiken.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Heus, wat super om te zien dat je weer van jouw diensten gebruik kan maken! Ik zie dat wij aan onze kant niks hebben aangepast. Ik laat daarom het ticket wat voor je aangemaakt is nog wel staan voor de zekerheid zodat hiernaar gekeken kan worden. Mocht blijken dat er toch iets aan de hand is, dan kunnen we dit gelijk oppakken. Gisteren en vandaag is onze telefonische klantenservice gesloten, maar afgelopen zaterdag moeten ze bereikbaar zijn geweest! Heb je contact opgenomen via het telefoonnummer 0800 0092 of is dit via een ander nummer geweest? 

Ook wil ik graag met je meekijken naar de Mijn Odido app. Wat werkt er precies niet? Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding te zien na het inloggen of kan je helemaal niet inloggen? 

@Nora van Odido ja dat was het nummer en je collega's in de winkel Boogaard Rijswijk kregen ze ook niet te pakken. Ook nummer 1200 op aanraden van de winkel medewerkers  werkte niet. We kregen bet bandje en bij het doorverbinden werd er dood leuk gemeld dat jullie gesloten waren. En de eerst volgende werkdag er weer zouden zijn. Dus heel veel van je collega's hadden blijkbaar een extra vrije dag.wat voor ons even heel lullig uitkwam.

 

Heb de app verwijderd en later weer erop gezet. So far so good. 

Reputatie 5
Badge +4

Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden dat je ons telefonisch niet hebt kunnen bereiken, @Heus. Ik ben blij om te zien dat alles inmiddels weer werkt en dat je ook weer van de app gebruik kan maken. Ook heb ik een vergoeding voor je aangemaakt voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van je diensten. Hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging en dit wordt met de volgende factuur verrekend. 

Reageer