Glasvezel rood lampje

  • 9 February 2023
  • 7 reacties
  • 634 Bekeken

Op woensdag 08/02/2023 is een monteur geweest voor installatie voor Glasvezel

(( Hij zegt over 5 dagen hebt je internet en tv ))

Ik vraag me af of dit gaat werken ??   glasvezel rood lampje 

 

 

 

Waqqas 1 jaar geleden

Hallo @kiwi-slim 

Heb je de Huawei ONT al eens even van het stroom gehaald? Maak anders de gele patchkabel eens wat losser waar hij opgerold is zodat het glasvezel signaal beter doorgegeven kan worden.

Een glasvezel installatie zou meteen moeten werken en niet na 5 dagen..

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4

Is dit een nieuwe glasvezelaansluiting? Heb je de oude al opgezegd?

Je hebt als het goed is nog14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je een werkende verbinding hebt, dus als het een gebed zonder end wordt kun je er waarschijnlijk nog onderuit.

Is dit een nieuwe glasvezelaansluiting? Heb je de oude al opgezegd?

Je hebt als het goed is nog14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je een werkende verbinding hebt, dus als het een gebed zonder end wordt kun je er waarschijnlijk nog onderuit.

ik zie het wel ?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @kiwi-slim 

Heb je de Huawei ONT al eens even van het stroom gehaald? Maak anders de gele patchkabel eens wat losser waar hij opgerold is zodat het glasvezel signaal beter doorgegeven kan worden.

Een glasvezel installatie zou meteen moeten werken en niet na 5 dagen..

Hallo weer een nieuwe update 13/02/2023

Dacht het al na 5 dagen geen glasvezel nog steeds de irritante Rood lampje 😍

Luister allemaal ik heb alle stekkers uitgetrokken 

Werkt niet ? 

Ik heb Dutch Fiber gemaild

Bedankt voor uw bericht.

Ik heb aan de uitvoerende dienst gevraagd hier naar te kijken.

Zodra er meer bekend is zult u hierover vernemen.

Met vriendelijke groet/Kind regards,

 

  Jeroen  van Team Open Dutch Fiber

Reputatie 7
Badge +15

@kiwi-slim 

De gele glasvezelkabel wat losser maken waar hij is opgerold hielp ook niet of heb je dat niet geprobeerd?

Op 14/02/2023

is een monteur van T-mobile geweest

En heeft het glasvezel doosje check gedaan

is ook naar de centrale geweest

En gelukkig werkt alles zeer goede service ??? voor mij 

een 10+ zal ik geven 👍

 

En nog bedankt iedereen

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @kiwi-slim fijn om te horen dat alles is opgelost! Als je nog meer vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer