Beantwoord

Glasvezel voordelig vooruit bestellen voor 2 juli

  • 30 June 2023
  • 12 reacties
  • 207 Bekeken

Ik krijg een folder in de bus gericht aan mijn huisadres om glasvezel vooruit te bestellen, 10 maanden voor een lagere prijs. Na contact met het nummer opgegeven in de folder blijkt dat dit helemaal niet mogelijk te zijn. De folder blijkt  “een fout” te  zijn. Echt? Hoe dan? Waarom mij blij maken met een dooie mus?

icon

Beste antwoord door Waqqas 30 June 2023, 11:23

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Lady Emerald 

Wordt er glasvezel door Open Dutch Fiber bij jou in de wijk aangelegd? Normaal krijg je als nieuwe klant de eerste 8 maanden korting op het eigen netwerk maar door de GoGoGo deals is dat tijdelijk de eerste 10 maanden volgens mij.

Geeft de postcodecheck op de website al aan dat je glasvezel kunt bestellen?

Hallo @Lady Emerald 

Wordt er glasvezel door Open Dutch Fiber bij jou in de wijk aangelegd? Normaal krijg je als nieuwe klant de eerste 8 maanden korting op het eigen netwerk maar door de GoGoGo deals is dat de eerste 10 maanden volgens mij.

Geeft de postcodecheck op de website al aan dat je glasvezel kunt bestellen?

De  folder is van TMobile, die biedt het aan, wie het aanlegt maak ik mij niet druk om, ik heb immers  geen abonnement bij hun maar bij Tmobile. Glasvezel ligt nog niet bij ons, maar het komt er wel aan. Vandaar deze folder (en eerdere brieven voor de folder). Maar ondanks dat de folder aangeeft dat je vooruit kan bestellen en profiteren van het voordeel van 10 maanden voor  € 30,-, is dit niet mogelijk volgens de klantenservicemedewerker.

Ook geeft de folder aan dat het abonnement begint zodra de glasvezelwerkzaamheden klaar zijn. Ben ik nou gek?

Reputatie 7
Badge +15

@Lady Emerald 

Wat geeft de postcodecheck aan?

Je sluit nu alvast een contract af en gaat pas in op het moment dat de monteur thuis de mediaconverter en router komt installeren, zo gaat dat bij iedereen.

Dus ook al is er wat vertraging met het aanleggen, jij betaalt nog niks.

@Lady Emerald

Wat geeft de postcodecheck aan?

Je sluit nu alvast een contract af en gaat pas in op het moment dat de monteur thuis de mediaconverter en router komt installeren, zo gaat dat bij iedereen.

Dus ook al is er wat vertraging met het aanleggen, jij betaalt nog niks.

Dank je, maar dit is bekend wat je aangeeft. Het gaat mij om die misleidende  folder…...

Reputatie 7
Badge +15

@Lady Emerald

Ik heb nog eens gekeken op de website via de postcodecheck en er staat de eerste 8 maanden korting.

Misschien was er sprake van miscommunicatie tussen jou en de klantenservice, kan je het nog eens proberen om te bellen voor die actie in de folder met 10 maanden korting?

@Lady Emerald

Ik heb nog eens gekeken op de website via de postcodecheck en er staat de eerste 8 maanden korting.

Misschien was er sprake van miscommunicatie tussen jou en de klantenservice, kan je het nog eens proberen om te bellen voor die actie in de folder met 10 maanden korting?

Sorry, er is echt niets mis met mijn oren, de medewerker heeft het tot 2 keer toe gecheckt bij haar  supervisor. Geeft ook aan niets voor mij te kunnen doen. Lijkt mij  geen miscommunicatie.

@Lady Emerald

Ik heb nog eens gekeken op de website via de postcodecheck en er staat de eerste 8 maanden korting.

Misschien was er sprake van miscommunicatie tussen jou en de klantenservice, kan je het nog eens proberen om te bellen voor die actie in de folder met 10 maanden korting?

Dit is het Antwoord volgens een Moderator? Miscommunicatie? Ik zou de vraag maar nogmaals  lezen, er klopt helemaal niets van dit antwoord.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Lady Emerald, welkom op onze Community!

Op dit moment zijn de GoGoGo Deals aan de gang en krijg je de eerste 8 maanden korting. Ik zou graag de flyer willen zien, zou je deze in het topic kunnen delen? Dit is namelijk foutieve informatie en kan ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Alle informatie kun je vinden op T-Mobile.nl! 

Hi @Lady Emerald, welkom op onze Community!

Op dit moment zijn de GoGoGo Deals aan de gang en krijg je de eerste 8 maanden korting. Ik zou graag de flyer willen zien, zou je deze in het topic kunnen delen? Dit is namelijk foutieve informatie en kan ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Alle informatie kun je vinden op T-Mobile.nl! 

 

Reputatie 5
Badge +3

Heel erg bedankt @Lady Emerald! Wij zullen dit meteen doorzetten, mijn oprechte excuses hiervoor. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Heel erg bedankt @Lady Emerald! Wij zullen dit meteen doorzetten, mijn oprechte excuses hiervoor. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Bedankt om een fout onder jullie aandacht te brengen? Raar want dit is waarschijnlijk onderdeel van een promotie campagne waar  akkoord op is gegeven. En voor de  uitvoering zijn hier zeker 3 afdelingen bij  betrokken geweest: Communicatie, vormgeving en logistiek….als je het mij vraagt  een vrij dure fout voor zo'n grote organisatie…...

Ik heb me toevallig vorige week tijdens die gogogo deals via de website aangemeld voor een nieuw glasvezel abonnement. Met 10 maanden voor 30 euro. Het kon voor mij dus wel:

 

Het gaat bij mij om glasvezel via Open Dutch Fiber dat al wel in de straat ligt, maar moet nog bij m'n huis naar binnen (voor het geval dat van belang zou kunnen zijn).

Reageer