Goed bezig T-Mobile 1 Gbit

  • 29 October 2019
  • 15 reacties
  • 660 Bekeken

Reputatie 6

Nou, voor het bedrag waar je 750Mbit voor hebt, kun je nu upgraden naar 1Gbit. En als ik over een paar maanden een mobiel bij hun heb, dan betaal ik  nog minder. Heb een screenshot gemaakt. Ik gebruik niet het T-Mobile modem maar een Asus AC1900U ofwel de AC68U.

 

Nou, tijdens het downloaden is het iets hoger maar staat de cpu van de router bijna continu op 100%, is daar nog wat tegen te doen en kan dat geen kwaad?

 

Mag ook wel een keer gezegd worden dat T-Mobile goed bezig is.

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Dat ziet er goed uit @Glassertje Bovendien is het Ook fijn om weer iets van jouw te lezen 👍🏻
Dubbel #Positief 

Reputatie 7
Badge +3

Dat ziet er heel goed uit @Glassertje !

Ik heb ook een Asus AC68U gehad achter mijn kabelmodem in bridge mode en heb de CPU tijd nooit boven de 50% zien pieken, meestal zat ie onder de 10% , mijne heeft wel een dualcore processor.

Maar mijn kabel snelheden lagen ook veel lager, onder de 100 Mbit. Het is natuurlijk al weer een ontwerp van enkele jaren oud, die dingen gaan snel in computerland.

Reputatie 7
Badge +3

Dat ziet er goed uit@Glassertje Bovendien is het Ook fijn om weer iets van jouw te lezen 👍🏻
Dubbel #Positief 

Eens met Cristien, leuk je weer te zien hier.

Reputatie 6

Dat ziet er goed uit@Glassertje Bovendien is het Ook fijn om weer iets van jouw te lezen 👍🏻
Dubbel #Positief 


Dankje@CrisTien  en@Folkert . Dat ik zo weinig hier te vinden ben nu, is omdat ik het op het moment druk met mijn gezondheid heb. Misschien heb je er wel wat over gehoord, dat weet ik niet. Ik heb in ieder geval 6 maanden geleden een operatie gehad die zoals het er nu uitziet, niet goed uitpakt. Ik barst in ieder geval van de pijn en hoop eind november eindelijk wat meer te weten. Neem me iedere keer voor om weer eens vaker online te zijn maar op de 1 of andere manier lukt het maar niet. :wink:

 

@Folkert de AC68U is opnieuw uitgebracht maar ze hebben de naam veranderd.

Reputatie 7
Badge +3

We hebben er wel iets over gehoord @Glassertje . Op dit moment kunnen we niet meer doen dan je heel veel sterkte wensen en van harte hopen dat het in de toekomst allemaal goed komt.

Je inbreng op de community wordt echt gewaardeerd!

Reputatie 7
Badge +14

Oei@Glassertje Dit klinkt niet goed!

Klopt wij hebben er iets van meegekregen.😷

Wat een tegenvallen zeg! Hopelijk krijg je eind november het bericht waar je zo broodnodig op wacht.

Ik ga in ieder geval duimen dat er verbetering komt in je gezondheid 🍀☘️🍀☘️🍀☘️🍀☘️ 
Hou ons op de hoogte en ik wens je super veel sterkte👍🏻

Reputatie 7
Badge +4

Toi toi toi @Glassertje. Leef met je mee. Sterkte!

Nu ben ik trouwens wel jaloers; Ik wil ook wel 1Gbps, maar kan helaas niet en zal geen prioriteit hebben om de gemeente waar ik woon verder te verglazen en van ODF te voorzien (als het al kan).

Reputatie 6

Ik zal wat meer vertellen. Als webcare het niet goed vind dan lees ik het wel. 

 

29 Nov krijg ik een röntgenfoto en gaan ze kijken of mijn wervels ingezakt zijn. Dit kan ooit gebeuren. Ze hebben met de operatie een gaatje geboord in mijn ruggegraad, anders konden ze de hernia niet weghalen. Deze zat ten hoogte van de schouderbladen. Dit is een zeldzame operatie die bijna nooit wordt uitgevoerd en was vrij heftig. Dit heb ik overgehouden van 2 auto-ongelukken 4,5 jaar geleden. Als ik had geweten dat het me dit uiteindelijk zou opleveren, zou ik het nooit gedaan hebben, maar ze kunnen mooi praten in het ziekenhuis. Als er een update is danstuur ik wie dat graag wil wel een pm.

 

Vind het wel leuk dat ondanks ik jullie nog nooit gezien heb, er toch zo'n interesse is. Ook vanuit webcare, doet me toch wel wat. Daarom baal ik zo dat ik niet op de SU dag kon komen. Maar misschien de volgende keer, mits ik mag komen. 😂 

Reputatie 7
Badge +4

Kunnen daar altijd een petitie aan wagen. :P

Reputatie 7
Badge +15

Hi @Glassertje 

Die screenshot maakt me jaloers 😉

Helaas heb ik DSL met een snelheid van 100, zou misschien ook leuk zijn als ik hier ook €25 ivm een go unlimited.

En sterkte man! Ik heb een wat andere situatie het gaat om ataxie waar ik mijn hele leven mee zit 🙄.

Reputatie 6

@TAVL Kan wel een verlengkabel trekken?

 

@Waqqas Dan wens ik jou ook veel beterschap. Ik maak me inmiddels behoorlijk zorgen over wat het uiteindelijk zal worden. Dat weet niemand.

Reputatie 7
Badge +14

@Glassertje Hevig verhaal zeg. 😰 De mooie praatjes van dokters uit ziekenhuizen ken ik (helaas ook)

Je mag mij altijd een PM sturen, mijn box staat voor iedereen open.

Die petitie lijkt mij Overbodig @TAVL 🤣 

Zijn uitnodiging was al opgeschoven 😊 naar de volgenden SU dag toch🤣 🤫

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@TAVLKan wel een verlengkabel trekken?

 

@WaqqasDan wens ik jou ook veel beterschap. Ik maak me inmiddels behoorlijk zorgen over wat het uiteindelijk zal worden. Dat weet niemand.

Dank je wel!

Beterschap gaat het helaas denk ik niet worden omdat de aandoening autosomaal dominant is dus het zal met de jaren verergeren.

Ik hoop het niet natuurlijk maar het is nou eenmaal zo 🙄

Maar in ieder geval wens ik je een speedy recovery toe!

Reputatie 7
Badge +4

Wel een glasvezel verlengkabel? :P

Reputatie 6

Nou, het is me dan eindelijk gelukt om 1Gbit uit mijn router te persen. :grin:  Mensen klagen wel dat het allemaal niet werkt, maar hier een berichtje dat het optimaal werkt.

 

 

Reageer