Grote internet storing!

  • 26 February 2024
  • 2 reacties
  • 47 Bekeken

Sinds vrijdag ben ik officieel abonnee van Odido Thuis. Maar niet zonder slag of stoot! Monteur is geweest om speciaal klein kastje in te bouwen in de meterkast.

Daarna geen internet!

Zelfs geen TV kijken ( op gewone televisie dan) maar wel op de iPad. Dat is maar een klein ding! 
Verder ook geen Vastbellen! Volgens Odido ligt het aan de netbeheerder; KPN ! Eigenlijk moeten hun mij nou een soort schadevergoeding geven voor de grote ongemakken nu!

Teresa van Odido 2 maanden geleden

Van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Arnout-232 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig is er al een ticket aangemaakt naar de technische dienst. Op dit moment zijn zij druk bezig om jou zo snel mogelijk online te krijgen. Ik wil je alvast bedanken voor je geduld!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Dat is op zichzelf vreemd, als je op de ipad tv kunt kijken via wifi, is er dus een verbinding met het internet.

Of staat er nog een kpn koppeling of die van je vorige provider,

 

Achter het kleine kast waar je glas op binnenkomt moet nog een modem komen waarop je tv bekabeld kunt aansluiten en je telefoon.

Reputatie 6
Badge +2

Van harte welkom bij Odido en op onze Community! @Arnout-232 

Goed dat je hierover aan de bel trekt. Ik ben direct het systeem ingedoken en gelukkig is er al een ticket aangemaakt naar de technische dienst. Op dit moment zijn zij druk bezig om jou zo snel mogelijk online te krijgen. Ik wil je alvast bedanken voor je geduld!

Reageer