haperende tv internet

  • 18 April 2024
  • 1 reactie
  • 19 Bekeken

Reputatie 2

Goedenavond,

 

Wij kijken middels jullie internet iptv met vaste kabel naar de tv dus niet via wifi, maar het loopt heel vaak vast. Kabels zijn nagelopen in huis en vervangen, maar niets werkt.

Al sluiten we het iptv kastje op vakantie aan bijvoorbeeld hebben dit niet. Dus dat is wel raar.

Zijn er problemen bekend op postcode 2403 alphen aan den Rijn?

Teresa van Odido 12 dagen geleden

Welkom op onze Community! @linnie112 

Fijn dat je ons via deze weg hebt gevonden en de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Uiteraard sta ik tot je beschikking om dit op te lossen, ik wil dat je weer optimaal van het internet kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten, deze ziet er gelukkig perfect uit. Dat is in ieder geval goed nieuws! 

Wel zie ik dat het modem al enige tijd niet van de stroom is geweest, ik vermoed dat een herstart te verbinding ten goede zal doen. Wil je die op de volgende manier uitvoeren?

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om je verder te helpen! 😊

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @linnie112 

Fijn dat je ons via deze weg hebt gevonden en de moeite hebt genomen om dit topic te openen. Uiteraard sta ik tot je beschikking om dit op te lossen, ik wil dat je weer optimaal van het internet kunt genieten! 

Ik ben direct het systeem ingedoken om jouw verbinding te meten, deze ziet er gelukkig perfect uit. Dat is in ieder geval goed nieuws! 

Wel zie ik dat het modem al enige tijd niet van de stroom is geweest, ik vermoed dat een herstart te verbinding ten goede zal doen. Wil je die op de volgende manier uitvoeren?

  1. Haal het modem en de Mediaconverter/ONT (het kleine witte of zwarte kastje in de meterkast) van de stroom.
  2. Wacht minimaal 10 seconden. Sluit daarna de Mediaconverter/ONT weer aan op de stroom en laat deze 30 seconden opstarten. Sluit daarna het modem weer aan op de stroom.
  3. Wacht tot alles volledig is opgestart.
  4. Controleer of de diensten weer werken.

Laat je mij weten of dit heeft geholpen? Ik sta klaar om je verder te helpen! 😊

Reageer