Help al 5 dagen zonder internet.

  • 11 September 2023
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 2

Help,  Ik wordt aan het lijntje gehouden door t-mobile/odido 

 

Vanaf Woensdag 6-09-2023 geen internet meer in huis via de glasvezel.  De helpdesk geeft aan dat het bij de experts ligt maar er veranderd niets. 

Het lampje op de Huwai converter is van pon groen naar los rood knipperend gegaan.  Als ik online lees betekend dit dat onze verbinding in de wijk kast is afgesloten.  

Buiten het feit dat ik betaal voor een dienst die ik niet ontvang. Is het zeer hinderlijk om zonder internet te zitten en je niet verder komt bij de helpesk.  Voor de zekerheid gekeken of alles wel betaald is maar alles is netjes betaald.  Zijn er nog andere mogelijkheden voor contact zodat er iemand in de wijk kast gaat kijken en onze kabel weer aansluit?  een foutje kan gebeuren maar los het dan ook op.  

Tommie van Odido 7 maanden geleden

Hey @Dwaazz, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. We zijn daarom ook direct voor je gaan kijken en we zien dat het ticket nog steeds open staat. Zodra er meer over de situatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen. Kan je ons hiervan op de hoogte houden? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2

Zet de Huawai converter eens uit en dan de Router, 5 minuten wachten en eerst de Huawei weer aanzetten en als die groen is de Router.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dwaazz, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. We zijn daarom ook direct voor je gaan kijken en we zien dat het ticket nog steeds open staat. Zodra er meer over de situatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen. Kan je ons hiervan op de hoogte houden? Alvast bedankt!

Reputatie 2

Hey @Dwaazz, welkom op onze Community!

We willen natuurlijk dat jij zo snel mogelijk weer online bent. We zijn daarom ook direct voor je gaan kijken en we zien dat het ticket nog steeds open staat. Zodra er meer over de situatie bekend is, wordt er contact met je opgenomen. Kan je ons hiervan op de hoogte houden? Alvast bedankt!

 

We zijn weer online, Ik vind het echt schofterig dat jullie ons een week laten bungelen en zonder verbinding laten zitten. Het probleem was dus exact zoals ik al aangaf de patch was los gekoppeld in de wijk centrale.  Het ergste vind ik nog dat het bij jullie bekend is(lijkt me) Dat er wordt werkzaamheden zijn in een centrale. Dat lijkt mij 1+1=2 als er dan iemand met een storing belt en ook het ook het  probleem aangeeft.   De monteur had ongeveer 10 minuten nodig om naar de centrale te gaan en de boel weer aan te sluiten en te testen.  Ik zal het netjes houden maar ben zeer teleurgesteld in jullie.   Ik hoor dan ook graag van jouw aan welk loket ik moet zijn om compensatie te krijgen voor de 7 dagen dat wij zonder internet hebben gezeten.   

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dwaazz 

Een moderator hier kan een compensatie voor je in orde aanmaken, deze bedraagt :

1/30ste van het maandbedrag × het aantal dagen dat je geen internet had.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Dwaazz, bedankt voor je terugkoppeling. We zijn erg blij om te horen dat je weer online bent. Voor de vergoeding heb ik een akkoord nodig op de dagen, dan zetten we dit direct voor je in gang. In ons systeem staat dat je vanaf 07-09 tot en met 13-09 geen diensten gehad hebt, klopt dit? Zo ja, dan zal ik de kosten voor je vergoeden, deze kosten worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. 

Reputatie 2

Vanaf 06-09 rond 11:00  toen heb ik gebeld om 11:24  maar was het heel druk in de wachtrij toen heb ik na 5 minuut 20 sec opgehangen omdat ik ondertussen ook aan het werk was.   Toen kwam de verbinding heel even terug rond 13:30  voor 14:00 weer offline.  Tot vanochtend 08:00 13-09

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Dwaazz, bedankt voor de data. We hebben zojuist de periode 06-09 tot en met 13-09 voor je vergoed. Dit zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur! 

Reputatie 2

Troostje, ik wordt al 51 dagen, sinds 25 juli aan het lijntje gehouden. Zo lang zijn ze al bezig om uit te sluiten dat het probleem toch echt niet aan mijn kant ligt, maar aan hun kant. Want de klant op woord geloven, nope, er moet eerst een guidion monteur langskomen voor iedere aanpassing, en raadt eens hoelang je daar op moet wachten iedere keer? Minimaal 3 weken. 

Reageer