Beantwoord

Help!! geen bedraad internet

  • 22 April 2022
  • 8 reacties
  • 121 Bekeken

Gisterenochtend werkte alles prima, ga naar mijn werk, kom terug.. alles eruit. 

Geen internet meer, afstandbedieningen werken op geen enkel kastje meer. 

Klantenservice gebeld, kunnen niks doen nu. Doorzetten, vanmiddag bericht, Monteur. 

Monteur kan pas volgende week, betekent dat ik een week zonder zit. Die voucher doet amper wat, want kan niet streamen zonder wifi. Dus geen tv. 

 

Wat heb ik inmiddels zelf gedaan : 

- 3 dsl kabels verwisseld, ander modem gebruikt( vriendin heeft dezelfde), gereset, ingelogd op modem en gereset. 

Ik heb wifi, maar geen internet, rood lampje blijft. Alle andere lampjes branden. 

Direct aangesloten op Isra. 

Tmobile wil niks extra meer checken of doen of kpn benaderen tot Monteur is geweest, maar dan moet ik een week wachten terwijl die gaat doen, wat ik ook al heb gedaan. 

 

Kan ik nog wat doen? 

 

Ohja, in maart ook al 3 weken zonder gezeten, ook Monteur gekomen, alles gecheckt, bleek ook de lijn van kpn te zijn, zodra kpn aan de slag kon binnen paar uur opgelost, maar daarvoor wordt ik eerst van kastje naar muur gestuurd en moet ik maar wachten. 

 

En zit met handen in het haar 

 

icon

Beste antwoord door Jaap 22 April 2022, 21:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Steph915 

Misschien kan je ook eens in je T-Mobile thuis account kijken onder actuele storingen kijken, misschien zijn er werkzaamheden op het KPN netwerk.

Hallo @Steph915 

Misschien kan je ook eens in je T-Mobile thuis account kijken onder actuele storingen kijken, misschien zijn er werkzaamheden op het KPN netwerk.

Helaas geen storingen, werkzaamheden of iets dergelijks.. 

Wordt nu ook gewoon genegeerd door de klantenservice. Moet gewoon maar wachten van ze 

 

Zit echt even met handen in het haar 

Reputatie 5

Een rood internetlampje betekent dat je wel dsl signaal hebt, maar geen verbinding met het internet. Daar gaat een monteur eerlijk gezegd niet veel aan oplossen. Zeker niet omdat je aangeeft al een ander modem getest te hebben. Ik stuur je even een pb.

Reputatie 5

Het isra punt ziet er op je foto niet heel netjes uit. Hangt er nou een los kabeltje uit? Als dat is aangesloten, kan dat ook verstoring geven. Is die makkelijk los te halen?

En het opstarten van het modem, hoe lang duurt het ongeveer tot het tweede ledje brandt en gaat dan vrijwel gelijk het rode lampje branden, of zit daar tijd tussen?

Het isra punt ziet er op je foto niet heel netjes uit. Hangt er nou een los kabeltje uit? Als dat is aangesloten, kan dat ook verstoring geven. Is die makkelijk los te halen?

En het opstarten van het modem, hoe lang duurt het ongeveer tot het tweede ledje brandt en gaat dan vrijwel gelijk het rode lampje branden, of zit daar tijd tussen?

 

 

Kabeltje dat loshangt is de dummie, draadje onderin komt van beneden (naar buiten), en ik heb hen per ongeluk meegeverfd haha. 

 

Wat gebeurt er met aan. 

Aan/uit lampje gaat branden , dan helijk lan lampje, alle lampjes uit, aan uit lampje aan, en dan gaat het 2e lampje branden, dit alles gebeurd binnen 45 seconden. 

 

Vervolgens, gaat lan even uit, want ook.. aan en uit knippert, lan weer aan, wan weer aan, 2.4gh aan, blijven allemaal beetje knipperen, dan na totaal 1,5 min. Stopt alles met knipperen behalve de lang en 2.4gh, en gaat her rode lampje ook branden. Erna gaat ook de 5g branden. Totaal duurt alles misschien 3 min. 

Het isra punt ziet er op je foto niet heel netjes uit. Hangt er nou een los kabeltje uit? Als dat is aangesloten, kan dat ook verstoring geven. Is die makkelijk los te halen?

En het opstarten van het modem, hoe lang duurt het ongeveer tot het tweede ledje brandt en gaat dan vrijwel gelijk het rode lampje branden, of zit daar tijd tussen?

Vergat betere foto 

 

Reputatie 5

duidelijke foto, dankjewel. weinig aan te zien en volgens mij heb je het prima aangesloten. Nog steeds ziet dit ISRA er niet best uit, met de blootliggende aders onderaan. Ik ga morgenochtend even m'n best doen. Guidion zelf bellen mag natuurlijk ook om te kijken of ze niet eerder een plekje hebben.

duidelijke foto, dankjewel. weinig aan te zien en volgens mij heb je het prima aangesloten. Nog steeds ziet dit ISRA er niet best uit, met de blootliggende aders onderaan. Ik ga morgenochtend even m'n best doen. Guidion zelf bellen mag natuurlijk ook om te kijken of ze niet eerder een plekje hebben.

Bedankt voor alle hulp, het is wat het is helaas! 

Maar in ieder geval heel erg bedankt, zal ze morgen eventueel anders ook even bellen inderdaad, en anders zal ik moeten wachten. 

 

Bedankt!