we hadden 10mb/s download en 1,5mb/s upload die ook continue wegviel, dus we moesten het veranderen.
We hebben T-Mobile gekozen omdat we goeie kwaliteit en snelle internet verwachtten.
Onze verwachtingen zijn helaas niet uitgekomen.
Op 22-01-2019 was onze aansluitdatum alleen ik had problemen met de hoofdaansluiting
https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/probleem-met-hoofdaansluiting-voor-modem-308795 daarvoor belde ik de klantenservice en die stuurde ons een monteur in 6 dagen.
De monteur die langskwam kon niks doen omdat de internetlijn van ons oud was of zoiets dus kwam er 4 dagen later (vandaag 05-02-2019) iemand van KPN om de bedrading te regelen.
Oke, dit kan ik allemaal begrijpen onze internetlijn was niet goed ,T-Mobile kon daar niks aan doen. Maar toen de lijn veranderd werd en toen we Internet binnen kregen zagen we dat onze snelheid maar 0.6MB/S DOWNLOAD WAS en dat voelde heel vervelend aan je stapt over om sneller internet te krijgen, en dan krijg je internet die 10X LANGZAMER IS en daarvoor nog zoveel bezig zijn met monteurs etc. En de pakkket die we kozen was 100MB/S!!!. Op een of ander manier was de upload snelheid wel redelijk namelijk 30mb/s maar ik heb weinig aan upload mij gaat het om de download!
Nu zit ik met geen internet (0.6mb/s is niks), ik heb dus vandaag 2x gebeld met de klantenservice ik heb screenshots gestuurd met mijn snelheid, ze konden de probleem niet zien dus sturen ze nogmaals een monteur langs. En ik denk dat je wel kan begrijpen dat dit allemaal heel vervelend is omdat het zolang duurt en omdat ik zoveel bezig moet zijn om de bestelde internet te krijgen.
Heeft iemand misschien een oplossing voor dit?
Ik wil gewoon de bestelde internetsnelheid krijgen namelijk 100MB/S en dat is ook mogelijk op mijn adres.
Beste antwoord door Mehmet123
Bekijk origineel