Beantwoord

Hoogst haalbare snelheid, bestaand thuis&uit abbo

  • 21 February 2022
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

Beste,

Wij hebben op dit moment de 25+25 voor mobiel en vast internet.

Bij het aangaan van het abonnement werd er gezegd dat we gratis meegingen met de hoogst haalbare snelheid op ons adres voor vast internet. Nu zie ik dat de hoogst haalbare snelheid 1000 is en we zitten nog op 100. Kunnen jullie dit aanpassen/ophelderen? Het is niet in lijn met wat er toentertijd werd beloofd.

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 February 2022, 11:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Twinkle17 

T-Mobile heeft sinds 24 januari een nieuwe portfolio. Hiermee kan er ook 1 Gbps over WBA aangeboden worden.

60 euro voor 1 Gbps is WBA en 45 euro voor 1 Gbps is ODF, exclusief €5,00 klantvoordeel.

Let op dat het wijzigen van je snelheid betekent dat je naar het nieuwe prijsplan gaat, als je niks doet gebeurt er uiteraard niks.

Hoi Waqqas,

Als ik het goed begrijp zijn de voorwaarden dus veranderd. Wat voorheen werd verteld dat we mee zouden gaan met de hoogste snelheid is nu niet meer van toepassing..

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Twinkle17

Zoals je in de link leest zijn de voorwaarden verandert inderdaad, indien je huidige 100 Mbps genoeg is dan is het misschien voordeliger voor jou om niks te doen.

Indien je de ODF prijzen ziet dan is het ook nog wel goedkoper vergeleken met andere providers.

1 Gbps voor 25 euro is dus helaas niet meer mogelijk.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi Waqqas,

Als ik het goed begrijp zijn de voorwaarden dus veranderd. Wat voorheen werd verteld dat we mee zouden gaan met de hoogste snelheid is nu niet meer van toepassing..

 

Op het moment van afsluiten werd bekeken wat de hoogste snelheid was (DSL (tot 100/30)/ GLAS KPN/WBA (100/100) of GLAS ODF/T-Mobile (1Gbit/1Gbit)) Daar betaalde je allemaal hetzelfde klantvoordeel tarief voor.

Je ging daarna zo ie zo niet automatisch mee naar het eigen netwerk. Als je een WBA met maximaal 100 Mbit had en ODF met 1 Gbit kwam beschikbaar moest je zelf actie ondernemen om te migreren naar haar eigen netwerk. 

Hoi Waqqas,

Als ik het goed begrijp zijn de voorwaarden dus veranderd. Wat voorheen werd verteld dat we mee zouden gaan met de hoogste snelheid is nu niet meer van toepassing..

 

Op het moment van afsluiten werd bekeken wat de hoogste snelheid was (DSL (tot 100/30)/ GLAS KPN/WBA (100/100) of GLAS ODF/T-Mobile (1Gbit/1Gbit)) Daar betaalde je allemaal hetzelfde klantvoordeel tarief voor.

Je ging daarna zo ie zo niet automatisch mee naar het eigen netwerk. Als je een WBA met maximaal 100 Mbit had en ODF met 1 Gbit kwam beschikbaar moest je zelf actie ondernemen om te migreren naar haar eigen netwerk. 


Ah oke, de termen WBA en ODF zijn voor mij nog onbekende termen. In mijn ogen is snelheid gewoon snelheid. Of het via WBA of ODF gaat… 

Hadden niet begrepen dat je zelf actie moest ondernemen mocht er een hogere snelheid beschikbaar komen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Twinkle17

Snelheid is inderdaad snelheid maar de leveringswijze maakt het verschil. Via het KPN netwerk (WBA) is het duurder voor T-Mobile om over te leveren dan over het eigen netwerk (ODF).