Beantwoord

huawei omruilen voor zyxel

  • 6 March 2023
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemorgen,

ons oude Huawei modem verliest vaak de verbinding en moet dan opnieuw opgestart worden. Daarnaast wilde ik graag gebruik maken van de USB mogelijkheid maar dat blijkt niet te kunnen bij dit modem.

Nu heb ik elders hier op de community gelezen dat het modem dan omgeruild kan worden voor een zyxel modem.

 

kan ik hier ook gebruik van maken?

icon

Beste antwoord door Heut 7 March 2023, 11:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Heut 

Kan je de Huawei voor nu eens een fabeieksreset geven door het resetknopje achterop de Huawei voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip om te kijken of de verbindingsproblemen dan weg zijn?

Wat heb je verder nog aan apparatuur bekabeld op de Huawei?

Hoi waggas,

 

heb ik al vaker geprobeerd, het gaat dan even goed (soms een dag of 2)

het enige dat bekabeld aangesloten zit is een Hue bridge.

maar naast deze problemen gaat het mij ook om de usb functionaliteit, vandaar de vraag voor omruil

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Heut, goede vraag! Ik wilde meteen met je meekijken maar ik zie dat mijn collega me voor is. Je modem is inmiddels vervangen en het Zyxel modem is onderweg. Het Huawei modem hoeft niet naar ons terug, geef deze af bij een milieu punt bij jou in de buurt!

Hoi @Heut, goede vraag! Ik wilde meteen met je meekijken maar ik zie dat mijn collega me voor is. Je modem is inmiddels vervangen en het Zyxel modem is onderweg. Het Huawei modem hoeft niet naar ons terug, geef deze af bij een milieu punt bij jou in de buurt!

 

Klopt had je collega al geregeld, goede service!

dank je

Reageer