Beantwoord

Inloggen zyxel modem werkt niet

  • 17 December 2021
  • 9 reacties
  • 3039 Bekeken

Heb telefonisch contact gehad maar ze gaven aan dat ze niet genoeg kennis van dit probleem hadden dus werd ik verwezen naar dit forum.

 

Via het ip adres modem krijg ik inlog scherm wel word er vooraf aangeven dat dit geen beveiligde website is en mijn gegevens gestolen kunnen worden.

Bij het invullen van het wachtwoord admin en cijfergetalreeks st6aat op achterkant modem, en nee het is geen wifi ww. lukt het inloggen nog steeds niet,

Ik en de telefonist hebben de modem meermaals gereset maar inloggen werkt niet.

Wie kan mij  helpen?

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 17 December 2021, 16:42

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @piethein1 

Wat betreft die melding kun je gewoon doorgaan, misschien kun je zelf ook eens een fabrieksreset uitvoeren door het resetknopje achter de modem voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld.

Let bij het wachtwoord achter Login Password ook goed op of je alles goed overneemt.

Ik en de telefonist hebben de modem meermaals gereset maar inloggen werkt niet.

Reputatie 7
Badge +15

@piethein1 

Heb je misschien ander netwerkapparatuur met hetzelfde LAN IP dus dat je de verkeerde interface krijgt?

Alleen de tv box is buiten mij pc erop aangesloten

Reputatie 7

Hi @piethein1, super dat jij hier zo helder jouw verhaal deelt! Heel fijn hoe @Waqqas jou ook al te hulp is geschoten. Wat balen dat het inloggen op het modem niet lukt en dat het ook niet werkt na een fabrieksreset. Ik wilde graag een verzoek voor je indienen bij de technische dienst, maar ik zie dat hier een tijd terug ook al een verzoek voor is ingediend. Toen heeft de technische dienst aangegeven dat zij dit jammer genoeg niet kunnen oplossen. Omdat ik wil dat jij hier zo goed mogelijk mee wordt geholpen, zou ik graag @Hidden.nld en @Pieter_B willen optrommelen. Hebben jullie hier misschien de gouden tip voor? Ik hoop het ontzettend! 💪

Reputatie 7
Badge +3

@piethein1

Hier een wilde gok, maar hoe staat je toetsenbord ingesteld .. op NL(Nederlands) of op ENG(Engels). Recent hier namelijk ook zo’n voorval gehad dat iemand blijkbaar zijn zijn toetsenbord taal had gewijzigd, waardoor inloggen met speciale tekens niet meer correct was.

Controleer eens of die op ENG staat.

 

Het is opgelost na het inloggen kreeg ik direct de page om een nieuw ww aan te maken. Dus er is nu gelukkig wat aan gedaan vanuit T-Mobile, dank daarvoor. Op antwoord of dat mijn toetsenbord een andere taal gebruikt kan ik helder zijn, ik had op het oogje gedrukt om te checken of dat het ww overeenkwam en dat klopte .Nu ik kan inloggen staat dat er geen internet mogelijk is over de wan in de firewall. Waarom is dit? Nu kan ik dus geen extra router gebruiken over de wan poort?

Reputatie 7
Badge +3

@piethein1 

We bedoel je met ‘een extra router over de WAN poort’?

Probeer je 2 routers aan te sluiten op 1 binnenkomende ISP kabel, hoe moeten we dit zien of lezen?

@Pieter_B  een switch bedoel ik, deze werkt zowel niet op gewone en wan poort.