Beantwoord

innuos zenn mk3 muziek streamer

  • 5 March 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

goedendag

 

Hopelijk hier iemand die ons wel kan helpen.

 

Wij hebben sinds eind november glasvezel.
dit heeft 3 dagen op alle apparaten goed gewerkt op 1 apparaat na daar was de verbinding matig, onze stremer.
na 3 dagen schakelde veilig online in en konden we via de app onze streamer niet meer in.
telefonisch contact gehad maar konden ons niet helpen. In de winkel het advies gehad om veilig online er af te halen. Dit ook gedaan.

na dat dit er af was volledige reset gegeven maar helaas we kunnen geen verbinding meer maken. Inmiddels na vele telefoontjes en winkel bezoeken heeft niemand een oplossing en zitten wij met een apparaat dat niet werkt.

het apparaat en de snoeren mee naar vrienden genomen en daar aangesloten en werkte direct(kpn)

onze oude abbo bij ziggo hadden we ook nooit problemen.

 

odido heeft geen oplossingen meer.

 

innuos zenn mk3 muziek streamer

de streamer werkt als volgt 
je sluit m bekabelt aan op de modem en je stuurt m aan met een app.
beide moeten ze in het zelfde netwerk zitten.

 

We kunnen alleen de streamer in dmv de app dus in de streamer kan ik nu niks aanpassen. alle kabels zijn van zeer goede kwaliteit. 

 

mvg saskia

icon

Beste antwoord door Noortwijk 7 March 2024, 09:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Noortwijk, ik ben er voor je. Dit gaan we samen oplossen! We hebben een klein vermoeden dat het ligt aan F-Secure op het modem. Dit kunnen we uitschakelen, maar eerst proberen we iets anders. Zou jij het modem een harde reset willen geven via de knop aan de achterkant. Ik zet je dan nu op de lijst voor de nieuwe firmware update van het modem. Deze zal er vandaag of morgen zijn. Wil je het dan checken? Als het niet werkt, controleren we of het uitzetten van F-Secure de oplossing is. Ik hoor het graag van je!

Hi @Noortwijk, ik ben er voor je. Dit gaan we samen oplossen! We hebben een klein vermoeden dat het ligt aan F-Secure op het modem. Dit kunnen we uitschakelen, maar eerst proberen we iets anders. Zou jij het modem een harde reset willen geven via de knop aan de achterkant. Ik zet je dan nu op de lijst voor de nieuwe firmware update van het modem. Deze zal er vandaag of morgen zijn. Wil je het dan checken? Als het niet werkt, controleren we of het uitzetten van F-Secure de oplossing is. Ik hoor het graag van je!

hoi

 

 

wij zijn zo blij!!!!! al vanaf November met odido bezig en ze konden niks voor ons doen.

ik heb heel internet gereset vandaag en hij doet het!!!!
graag horen we indien mogelijk nu wel wat er gewijzigd is door de firmware update zodat we in t vervolg mocht dit nog eens gebeuren weten waar we het moeten zoeken.

 

BERDANKT!!

 

Reageer