Beantwoord

Internet abonnement aan Mijn Odido geeft fout

  • 13 November 2023
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Hallo Odido,

 

Ik kom van t-mobile af met t-mobile thuis. Nu heb ik een odido account gemaakt, hierin wil ik mijn abonnement koppelen. Dat lukt niet.

  • ik kies Bestaand abonnement toevoegen
  • dan Internet
  • dan voer ik postcode en huisnummer in
  • Dan geboortedatum
  • Ik ontvang een code, die vul in
  • dan komt er in beeld: 
  • Meerdere keren geprobeerd, helaas
  • ook helpdesk hiervoor gebeld, er zou toen een storing zijn. Maar dit is nog steeds
icon

Beste antwoord door Marijnvanbraak 14 November 2023, 18:33

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Marijnvanbraak, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Ook ben ik benieuwd of je al een My T-Mobile account had, want met deze gegevens zou je moeten kunnen inloggen op Mijn Odido en dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Laat je me weten of het gelukt is? Groetjes, Ishana

Hoi @Marijnvanbraak, geen zorgen! Ik sta voor je klaar en wil dit graag nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Ook ben ik benieuwd of je al een My T-Mobile account had, want met deze gegevens zou je moeten kunnen inloggen op Mijn Odido en dan hoef je geen nieuw account aan te maken. Laat je me weten of het gelukt is? Groetjes, Ishana


het e-mail waar het abonnement op stond was een @t-mobilethuis.nl adres waar ik niet meer in kwam, via de helpdesk is dit verandert naar een ander e-mailadres.

Met dat nieuwe e-mailadres heb ik een nieuwe wachtwoord opgevraagd. En nu kan ik inloggen en zie ik mijn abonnement. Het is dus gelukt, bedankt!

Reputatie 1

Hallo Odido,

 

Ik kom van t-mobile af met t-mobile thuis. Nu heb ik een odido account gemaakt, hierin wil ik mijn abonnement koppelen. Dat lukt niet.

  • ik kies Bestaand abonnement toevoegen
  • dan Internet
  • dan voer ik postcode en huisnummer in
  • Dan geboortedatum
  • Ik ontvang een code, die vul in
  • dan komt er in beeld: 
  • Meerdere keren geprobeerd, helaas
  • ook helpdesk hiervoor gebeld, er zou toen een storing zijn. Maar dit is nog steeds

Goedemiddag,

ik heb dus hetzelfde probleem, onder T-Mobiel was mij. Tv en internet abonnement zichtbaar op de site en App. Maar nu zie ik alleen nog maar mijn mobile nummers. Kunt u mij hierbij helpen, want ik wil een aanpassing doen in mijn tv en internet abonnement. Groet, Wim Ubbink

Reputatie 7
Badge +14

@wimU Als de moderators weer aanwezig zijn wordt je geholpen. 
Bij de meeste klanten zit het in een ander e-mailadres 

Lees mijn onderschrift dat werkt straks sneller voor de moderators.

MVG

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @wimU, is het abonnement gekoppeld of lukt de koppeling zelf niet en krijg je de foutmelding te zien?

Reputatie 1

Hoi Jason, ik zie mijn Thuis abonnement helemaal niet meer en als ik het probeer te koppelen krijg ik de foutmelding 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @wimU, ik zie dat je oude abonnement gekoppeld is. Ik heb dat abonnement voor je ontkoppeld. Zou je via de browser je abonnement opnieuw kunnen koppelen? Als het goed is moet het nu werken!  

Reputatie 1

Gelukt, dank je wel 

Reageer