Beantwoord

internet en tv doet het niet Zyxel t50

  • 24 June 2023
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Gistermiddag deed alles het prima. In de avond werkte internet en tv opeens niet meer. Lampje op modem brandt nu oranje. 
 

 

Op de converter lijken ook niet alle lampjes (even fel) te branden. 
 

Ik heb de converter en modem van het stroom gehad, en daarna eerst converter weer aangesloten en vervolgens de modem. Dat hielp niet. Ook een hard reset van de modem helpt niet. 
 

Ik krijg via chat en telefoon niemand van t-mobile te spreken. Dus nu via hier de vraag: hoe kunnen we dit oplossen? Is er iets wat jullie van afstand kunnen doormeten?

 

Groet, Alex

icon

Beste antwoord door Alex100 25 June 2023, 11:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Alex100 

Zie je misschien iets in je My T-Mobile account onder storingen staan over een storing op jouw adres? Volgens de lampjes op de mediaconverter komt er geen signaal binnen.

@Waqqas Via de app staat er dat er geen storingen bekend zijn. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Alex100, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel weer genieten van het Internet! Daarom was ik blij verrast om te zien dat je kort na je bericht weer helemaal online bent gekomen. Mocht er toch nog iets spelen, laat het gerust weten.

Voor nu wens ik je nog heel veel plezier toe met het Internet! 😃

Mod edit:

Hoi @Alex100, heel goed dat je hier een topic voor aanmaakt, ik zie je graag snel weer genieten van het Internet! Daarom was ik blij verrast om te zien dat je kort na je bericht weer helemaal online bent gekomen. Mocht er toch nog iets spelen, laat het gerust weten.

Voor nu wens ik je nog heel veel plezier toe met het Internet! 😃

Hi @Cal, inderdaad werkt alles weer als voorheen. Als iemand hiervoor iets gedaan heeft, bedankt! 
 

groet, Alex

Reageer