internet en tv verbinding valt vaak weg.

  • 2 January 2024
  • 6 reacties
  • 95 Bekeken

Sinds vandaag glasvezel van Odido.

Overdag en tot 10 minuten geleden elke 10 minuten even wegvallende tv ( bedraad) en extreem lage internet snelheid. 

Even later weer prima snelheid en weer beeld.

Modem en mediaconverter uit aan ( 5 a 10 keer nu) modem gereset. Andere apparatuur verwijderd.

Zucht niet een goede eerste ervaring. 

Eerste screenshot is als tv wegvalt., dan ook vrijwel onmogelijk om internet te benaderen.

2e screenshot is prima.

Update: Nu  22.44 (voor het eerst vandaag) al 15 minuten een stabiele verbinding en tv.

Hopelijk morgen weer?

 

 

 

Teresa van Odido 4 maanden geleden

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @Jw Capelle aan den Ijssel 

Ik wil graag dat jij optimaal van onze diensten kunt genieten, ik help je graag verder. Wil jij het modem een herstart geven en de komende drie dagen de datum/tijdstippen van wegval noteren. Ik ga dit dan direct voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst.

Bekijk origineel

6 reacties

Vanmorgen om 8.00 was alles prima.

Even daarna weer erg slecht, en dat nu al tot 9.00

Zal zo ook bekabeld 

 met laptop kijken.

 

 

Verbinding is nu 10.45 prima. Ping 8.8.8.8 geeft af en toe wat variatie, zoals hier 230 ms.

 

 

 

 

 

 

Redelijk vaak hoge ping, terwijl snelheid deze uren wel goed is. Bedraad, laptop. 

Reputatie 6
Badge +2

Allereerst van harte welkom bij Odido en op onze Community! 😀 @Jw Capelle aan den Ijssel 

Ik wil graag dat jij optimaal van onze diensten kunt genieten, ik help je graag verder. Wil jij het modem een herstart geven en de komende drie dagen de datum/tijdstippen van wegval noteren. Ik ga dit dan direct voor je doorzetten naar mijn collega’s van de technische dienst.

Goed nieuws:

Afgelopen dagen valt tv niet meer weg.

Ook internetsnelheid is stabiel.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jw Capelle aan den Ijssel, super fijn om te horen! Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Reageer