Beantwoord

Internet Opzeggen

  • 3 June 2020
  • 6 reacties
  • 839 Bekeken

Beste,

 

Wegens verhuizing wil ik mijn T-Mobile Thuis abonnement opzeggen. TV en telefoon kon ik online opzeggen, internet niet.

 

Zojuist ben ik met de klantenservice aan de telefoon geweest, die de verbinding ineens verbrak. De medewerker had het er over dat ik een verhuisbewijs zou moeten op zou moeten sturen om dit te regelen. Het contract heb ik echter al sinds 4 mei 2016, dus ruim meer dan een jaar. Graag hoor ik hoe ik het contract kan opzeggen, zonder dat ik een hele tijd in de wacht hoeft te zitten ana de telefoon, waarna de verbinding ineens wordt verbroken.

 

Groeten

icon

Beste antwoord door Waqqas 3 June 2020, 15:49

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hey @dominicdirkx,

Je hebt helemaal gelijk! Buiten jaarcontract kun je je abonnement probleemloos met één maand opzegtermijn opzeggen. Excuses dat de collega die je hierover hebt gesproken hier niet van op de hoogte was. Ik wil je in ieder geval bedanken voor de tijd en het vertrouwen dat je in ons hebt gehad! 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dominicdirkx 

In dit topic leest je alles over verhuizen en het sturen van de benodigde documenten :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/info-ik-ga-verhuizen-wat-nu-276340

Via Facebook of Twitter kun je in een privé chat je verhuizing doorgeven en het document uploaden.

Als je een bot krijgt te spreken zeg dan ik wil een medewerker spreken.

Apparatuur terugsturen

Hoi Waqqas,

 

Dank je voor het snelle antwoord. Ik snap niet waarom ik een verhuisbewijs zou moeten overleggen. Het contract loopt al ruim meer dan een jaar, en is nu maandelijks opzegbaar, ongeacht de reden van de opzegging. Waarom dit zo moeilijk gemaakt moet worden, snap ik niet. 

Dus, leg mij aub uit wat ik moet doen om gewoon mijn abonnement op te zeggen,

Groeten,

Dominic

Reputatie 7
Badge +15

@dominicdirkx 

Voor het opzeggen van een maandelijks opzegbaar contract wacht even tot een Moderator reageert, via de klantenservice is dit ook wel te regelen.

Ik weet dat dit via de klantenservice te regelen is, die had ik te pakken, maar toen mijn vraag te ingewikkeld werd, werd de verbinding gewoon vrolijk verbroken…..

Nou, ik heb zojuist iemand aan de lijn gekregen die wel snapt hoe het werkt, en die mijn abonnement heeft stopgezet. Fijn dat er ook mensen bij jullie werken die wel snappen hoe het werkt.

 

Reageer