Beantwoord

Internet valt steeds weg monteur al langs geweest

  • 16 December 2020
  • 5 reacties
  • 217 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Bij ons valt de wifi/het internet met enige regelmaat weg. Monteur is al langs geweest, maar die heeft niet zoveel gedaan. Er zou nog gecontroleerd worden of de kabel van KPN goed was, maar ik heb niks meer van t-mobile gehoord. Net 20min zitten wachten om de klantenservice te spreken, maar toen maar opgehangen. Ik wil nu eigenlijk een nieuw modem om te kunnen controleren of het daar aan ligt, want als de monteur weer langs komt en het internet heeft een goeie dag heb ik er nog steeds niks aan. 

Gek genoeg ging het even beter na de storing van een paar weken terug, en slechter sinds de persco van Mark Rutten, ik weet niet of drukte op de lijn door extra thuiswerkers ook een oorzaak kan zijn, maar in dat geval stel ik voor dat er een nieuwe kabel komt te liggen. 

Kortom, een beetje adequate service van T-mobile zou prettig zijn, want dit is echt vet irritant. Ook zo een monteur die 5 minuten langskomt en vervolgens zegt dat er geen probleem is op dat moment is ook misschien iets waar aan gewerkt kan worden T-mobile. Alhoewel deze wel heeft aangegeven dat het probleem daarmee niet was opgelost en er nog op terug gekomen zou worden...

icon

Beste antwoord door Brian 24 December 2020, 12:18

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hi @BramLl ,

Goed dat je hier op de Community aan de bel trekt! Ik kijk graag met je mee hoe we dit het beste kunnen oplossen. Ik ben daarom direct het dossier ingedoken om te kijken wat er precies aan de hand is. 

Ik zie dat er op 5 november een monteur bij je langs is geweest. De monteur van Guidion heeft geconstateerd dat er problemen zijn met de lijn en heeft hierna het signaal af gegeven de zaak naar de technische dienst te hebben doorgezet. Dit lijkt jammerlijk niet goed te zijn doorgezet. Mijn welgemeende excuses! Ik ga dit graag opnieuw voor je doen. Om ervoor te zorgen dat dit met alle spoed nogmaals gebeurd, wil ik je vragen om de aankomende drie dagen de lijn goed in de gaten te houden. Noteer wanneer de verbinding wegvalt, tijd en datum. Met deze gegevens kan ik de technische dienst aansturen om het onderzoek te starten. Door de tijd en datum kunnen we op de momenten van het euvel een kijk nemen in de verbinding, waardoor we eerder tot een oplossing komen. Ik hoor dan ook graag van je!

Laat je het ons weten als je in de tussentijd vragen hebt? De Community zit voor je klaar!

Goeiemiddag,

 

Fijn dat er nu naar gekeken wordt. Ik zal mijn best het bij te houden. Ik weet niet of jullie daar wat aan hebben, maar gisteren was het bijna om de 10 minuten een paar seconden. Hoe en waar kan ik het beste melden wanneer de verbinding wegvalt?

Reputatie 7

Hi @BramLl ,

Als je dat hier met ons wilt delen, zorg wij het ervoor dat het wordt opgepakt. Alvast heel erg bedankt! 

13.00 - 17 Dec

13.08 - 17 Dec terwijl de computer aan de kabel zat

17.00 - 17 Dec

08.45 - 18 Dec

09.12 - 18 Dec

09.42 - 18 Dec

09.53 - 18 Dec

09.56 - 18 Dec

08.51 - 21 Dec

 

We merken het met namen als we aan het videobellen zijn, want dat zie je direct dat de verbinding wegvalt. Er zijn vast nog andere momenten geweest in de tussentijd

 

Reputatie 7

Hi @BramLl, Dank voor de voorbeelden, ik heb het doorgezet naar onze technische dienst en we gaan er mee aan de slag. Je ontvangt bericht van mijn collega's over de voortgang. Alvast fijne feestdagen en we gaan het voor je oplossen!

Reageer