Hallo,
Enige tijd geleden (maart!) heb ik hier contact gehad over een bridge tap. We hebben toen het modem zo dicht mogelijk bij het Isra punt aangesloten, precies zoals verteld wordt op het isra topic dat je moet doen. Dit heeft ons probleem niet opgelost, wifi/internet valt nog steeds weg.
Ondertussen zijn er twee monteurs langs geweest, die hebben het modem op een ander kanaal gezet, en verder vinden ze ook niks. Vandaag weer contact gehad met T-mobile, ze hebben het weer doorgestuurd naar de technische dienst. Krijg ik weer een mail over dat er een bridge tap is? hoe dan? deze hebben we al lang opgelost. Dit aangegeven bij de klantenservice, maar zij geven aan dat als de technische dienst een bridge tap vindt, het zo is. Daar kan verder niks aan gedaan worden.
Maar we hebben het nu dus zo aangesloten dat er geen bridge tap mogelijk is.
Wifi valt nog steeds weg op momenten dat er bijvoorbeeld een update op een telefoon wordt gedownload van 30 mb. In een ander topic las ik dat het bij iemand opgelost was door een ander modem te installeren/ het modem te vervangen. Maar als ik deze optie aandraag dan wordt hier helaas niet naar geluisterd.
Hopelijk is er hier iemand die me verder kan helpen. Zo niet, dan moet ik gaan overstappen naar een andere provider, want volgens mij hebben we alles geprobeerd dat maar kan.
Beste antwoord door Marcel MCi
Bekijk origineel