internet verhogen

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 21 Bekeken

Hey ik probeer al een week een een bestaalde abonnement te koppen maar ik krijg maar geen bevesteging code naar me email want ik probeer naar 8gb internet te verhogen en odido heeft storingen voor een paar weken al dus moet het zelf doen van ze maar het lukt maar niet is er een manier dat dit kan worden opgelost

Mijn mail is XXXX

Mvg  

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

Teresa van Odido 27 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Lionn 

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in supersnel internet, ik help je graag verder om dit te realiseren! 😀

Als ik het goed begrijp wil je dit aanvragen via jouw Mijn Odido omgeving, maar hier kom je niet in, klopt dat? Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij sturen in een privébericht? Daarnaast ontvang ik ook graag het e-mail adres waarmee je een account hebt aangemaakt. Ik kijk dan direct met je mee!  

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Lionn 

Super leuk om te lezen dat je geïnteresseerd bent in supersnel internet, ik help je graag verder om dit te realiseren! 😀

Als ik het goed begrijp wil je dit aanvragen via jouw Mijn Odido omgeving, maar hier kom je niet in, klopt dat? Wil je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer naar mij sturen in een privébericht? Daarnaast ontvang ik ook graag het e-mail adres waarmee je een account hebt aangemaakt. Ik kijk dan direct met je mee!  

Reageer