Internet werkt niet naar behoren en klantenservice heeft er schijt aan.

  • 19 April 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ondertussen is het al de 6e keer dat ik contact opneem met dit probleem. Nu maar eens proberen via deze weg.

Sinds het begin van mijn overeenkomst met odido, 6 weken geleden, heb ik problemen met internet.

De up en download snelheid zijn acceptabeb (haal niet volledige snelheid, maar wel minimaal 80%), maar mijn internet valt 10x per dag kort weg.

Dit heb ik alle voorgaande keren ook aangegeven en zelfs bewijs aangeleverd. Ik heb gedurende een aantal dagen gedurende 9 uur met 8.8.8.8 gepinged en hier een log van laten maken. Hierin is duidelijk te zien dat er op een aantal momenten een gigantisch hoge ping behaald wordt en vervolgens de verbinding helemaal weg valt (timed out). Dit duurt een 20-80 seconden en dan hersteld de verbinding zich weer.

Nu moet ik veel thuiswerk is het niet werkbaar als mijn verbinding midden in een meeting wegvalt. Dit gebeurt dus wel. Alle bestanden die odido vraagt heb ik overigens aangeleverd via mail en in het format dat jullie willen. De logs bekijken jullie volgens mij niet eens want dit is niet standaard, maar laat wel het probleem duidelijk zien. Ik kan op geen andere manier aantonen wat het probleem is.

Er wordt bekabeld gemeten direct aan het odido modem zonder tussenkomst van eigen apparatuur. Dit is zelfs te zien op de foto die ik via de mail heb aangeleverd.

Als klap op de vuurpijl heb ik ondertussen na insturen van mijn probleem tot twee keer toe een mailtje gekregen met :

“Goed nieuws: je melding met referentienummer: xxx waar we eerder over gesproken hebben, is opgelost!” 

Er is echter helemaal niets gebeurd, sterker nog mijn “aanvraag” is om de een of andere reden door de technische dienst afgekeurd. 

Als klant wordt je behandeld alsof je achterlijk bent en vervolgens ben ik 6 weken verder en is er 0 vooruitgang met mijn probleem geboekt.

Ik ben er dan ook helemaal klaar mee.

Ondertussen heb ik een ingebrekestelling ingediend, dus als ik voor donderdag 25 april geen vooruitzicht in een oplossing krijg aangeboden zal ik mijn overeenkomst ontbinden op grond van artikel 6:265 lid 1 BW.

 

Tommie van Odido 12 dagen geleden

Hi @Scantrakz, welkom op onze Community!

 Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat ze Guidion voor je hebben aangestuurd om alles te testen. Zou je een afspraak willen inplannen en mij op de hoogte willen houden van de situatie? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Scantrakz, welkom op onze Community!

 Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik wil natuurlijk dat je ongestoord kunt genieten van een stabiele verbinding. Nu ben ik meteen voor je gaan kijken en zie ik dat ze Guidion voor je hebben aangestuurd om alles te testen. Zou je een afspraak willen inplannen en mij op de hoogte willen houden van de situatie? Dan kan ik een oogje in het zeil houden voor je!

Reageer