Beantwoord

Internetproblemen in Enschede?

  • 14 September 2020
  • 7 reacties
  • 104 Bekeken

Op dit moment geen internet en TV in Enschede postcode 7531 HK. Router is uitgezet, maar helpt niet

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 14 September 2020, 10:59

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JanHeeftVragenOverThuis 

Momenteel zijn er geen algemene storingen voor T-Mobile thuis, ook in je T-Mobile thuis account onder actuele storingen gekeken of daar niks staat vermeld? Je kan ook kijken of de mediaconv er even stroomloos laten helpt in geval van glasvezel.

In mijn t-mobile thuis account staat geen storing. En het glasvezel kastje is ook uitgezet geweest en daarna de router weer, maar helpt allemaal niet. Nog steeds geen internet

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JanHeeftVragenOverThuis, welkom op de Community! 

Zoals @Waqqas aangeeft, zijn er momenteel inderdaad geen algemene issues of regionale issues gemeld. Graag zoek ik voor je uit hoe we dit gaan oplossen. Ik begrijp dat je de Media Converter (zwartgrijze doosje tussen modem en Glasvezelaansluitpunt) en het modem al gereset hebt, maar dit geen bijdrage leverde; dan gaan we over op alternatieve oplossingen. Sorry voor het ongemak!

UPDATE: ik zie dat mijn kundige collega van de Klantenservice een monteur heeft aangestuurd voor je. Deze expert zal alles verhelpen zodat jij straks weer optimaal kunt internetten en TV kunt kijken.

Ja, klopt. Er zijn bestratings en graafwerkzaamheden in de straat, waarschijnlijk hebben ze een grondkabel kapotgetrokken

Reputatie 7
Badge +4

@JanHeeftVragenOverThuis Indien er door werkzaamheden een kabel word geraakt moet dit worden gemeld bij de netbeheerder door de aannemer https://service.vwtelecom.com/kabelschade-melden#

Ik ben net gebeld door de uitvoerder, hij heeft het gemeld bij ReggeFiber. Hij heeft inderdaad een glasvezel kabel kapot getrokken

Reputatie 7
Badge +16

Mooi dat de uitvoerder dit gemeld heeft bij ReggeFiber (KPN NetwerkNL). Zo kan het probleem nog sneller verholpen worden. Thanks voor je medewerking!

Reageer