Beantwoord

Internetsnelheid niet behaald

  • 14 January 2024
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Ik ontvang thuis met kabel slechts

Download: 13.5 Mbit/s

Upload: 3.6 Mbit/s

 

Geprobeerd te bellen met de klantenservice maar de verbinding wordt steeds verbroken na 5 minuten wachten en 10 seconden met iemand in gesprek te zijn. Dan is het een beetje jammer dat je niet per mail of formulier contact kan opnemen.

 

Ik zou dus graag de snelheid van mijn abonoment behalen, waar ik al bijna een jaar voor betaal.

Ik ben trouwens ook slechts overgestapt naar Odido omdat beloofd werd in april 2024 een glasvezelaansluiting te kunnen krijgen. Het is inmiddels januari en ik krijg iedere maand een mail dat de aansluiting met een maand verschoven wordt.

 

Hier kan ik helaas geen informatie over krijgen omdat de klantenservice zoals gezegd steeds de verbinding verbreekt.

 

Ik hoop dat hier een oplossing voor te vinden is, anders moet ik helaas toch weer terugstappen naar de ietwat duurdere, maar meer betrouwbare aanbieder...

icon

Beste antwoord door eric 14 January 2024, 15:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Het behalen van een snelheid begint bij jou thuis. 1) wat voor snelheid heb je afgenomen en hoe ben je tot die Bovenstaande meting gekomen?

2) plaats eens een foto hoe jouw modem is aangesloten. Dus de verbinding van het isra punt naar het modem.

Reageer