Beantwoord

Klacht reparatietermijn

  • 12 December 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sinds zaterdagmiddag 4 december heb ik geen glasvezelverbinding (geen internet en geen TV). Ik heb alleen een mail ontvangen van T-mobile met een meldingnummer en een voucher voor onbeperkt gebruik T-mobile mobiel, maar helaas heb ik Vodafone.

Afgelopen week zo'n 4 keer gebeld met T-mobile, met vervolgens uiteindelijk elke keer de toezegging dat ik een mail zou krijgen om een afspraak te maken met de monteur. Deze mail moet ik nu nog krijgen.

Daarnaast probeer ik weer telefonisch contact te krijgen met t-mobile, maar wordt na zo'n 4 minuten wachten weer uit de wachtrij gegooid.

Hoe krijg ik T-mobile zo ver dat mijn verbinding weer gerepareerd wordt en welke kosten / compensatie is redelijk om te claimen.

Ik ben T-mobile goed zat.

icon

Beste antwoord door Lisa 14 December 2022, 16:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Het beste is natuurlijk om de verbinding zo snel mogelijk weer up and running te krijgen. Die uitnodiging om een afspraak te maken had er al moeten zijn.

Wat je uiteindelijk aan kosten kunt terugkrijgen zijn de betaalde abonnementsgelden voor de periode van de storing. T-Mobile levert ter overbrugging van de reparatie periode echte unlimited vouchers die je kunt gebruiken met Tele2, Ben en T-Mobile abonnementen / prepaid. Als je nog geen T-Mobile simkaart hebt zou je in de T-Mobile winkel een prepaid kaart kunnen halen.

Waarschijnlijk ben ik een digibeet, maar dat van de prepaidkaart hoorde ik afgelopen vrijdag voor het eerst, maar dat betekent extra gehannes met mijn telefoon waar ik niet op zit te wachten.

Ik weet nu niet welke extra kosten ik bij Vodafone maak en een unlimited voucher voor ‘ongeacht’ welke provider had ik wel mogen verwachten. Daarnaast mis ik een urgentie-gevoel bij T-mobile en dan druk ik mij nog netjes uit. 

Reputatie 7

Hi @HarryBr, hartstikke goed dat je hier meteen aan de bel trekt! Ik ben direct met je mee gaan kijken om je van een status update te voorzien. Mijn collega's hebben achter de schermen zeker niet stil gezeten en gisteren is Guidion bij jou langsgekomen. De monteur heeft jouw verbinding alleen niet up and running kunnen krijgen jammer genoeg. De bevindingen van de monteur zijn dan ook doorgezet naar onze technische dienst. Zij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk verder op te lossen en gaan kijken of de netwerkbeheerder hiervoor aangestuurd dient te worden of dat dit euvel op afstand opgelost kan worden. Excuses voor het ongemak!

Heel fijn dat @eric alvast een sim-kaart van T-Mobile aanstipt. Ik wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart tot die tijd, dus dit wil ik je ook aanbieden als tijdelijke oplossing. Je kunt online of in de winkel een sim-kaartje aanschaffen. Als je het bonnetje hiervan bewaart, kan ik deze kosten voor jou vergoeden en kan ik je voorzien van een Unlimited Data voucher. Het gebruik hiervan is vrij eenvoudig, dus ik weet zeker dat dit jou gaat lukken. 

Reageer