Knipperend LOS rood lampje Glasvezel

  • 7 July 2022
  • 3 reacties
  • 886 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo

Sinds dinsdag al geen glasvezel Internet meer door knipperd los lampje op de huawei converter.

Inmiddels na 5x gebeld te hebben een afspraak mail gehad voor een guideon monteur. Die kon ik pas in plannen over wel geteld 8 werkdagen echt niet best.

Gelukkig kende ik iemand die ook werkzaamheden doet voor guideon en die heeft in hun groepsapp een monteur voor komende maandag kunnen regelen.

Maar nu hoor ik al dat deze monteur waarschijnlijk voor niks gaat komen omdat het probleem waarschijnlijk in wijkcentrale ligt van kpn ( van wie het glasvezel netwerk is)

Bij een rood knipperend los lampje is het euvel 99% een probleem in de wijkcentrale.

Nu wil ik via deze weg dat jullie nog een keer gaan kijken in jullie computer of jullie kunnen zien waar het probleem nu ligt. Is er wel of geen signaal naar mijn woning toe?

Ik ben eerlijk gezegd het een beetje beu dat ik van het kastje naar de muur word gestuurd door zeer amateuristisch gedoe.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Heb je al geprobeerd het glasvezel kastje even  stroomloos te maken. ?

Even de stroom adapter eruit en erin proberen kan altijd. 

Ja is geprobeerd.

Wel bedankt voor de tip

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bd81 

Kan je eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en Huawei ONT op 1 foto plaatsen? Soms kan daarop ook een foutje te zien zijn.