Beantwoord

kosten abonnement gewoon internet vs glasvezel bij overstap halverwege

  • 1 July 2023
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

Ik wil graag glasvezel vooruit bestellen. Stel dat ik dat doe, maar glasvezel nog niet beschikbaar is als mijn abonnement bij mijn huidige aanbieder afloopt, kan ik dan alvast overstappen naar ‘gewoon’ internet van T-Mobile? En moet ik dan ‘weer' aansluitkosten betalen? 

En andersom: als ik nu overstap naar internet van T-mobile, moet ik dan, als glasvezel beschikbaar kom, de installatie kosten alsnog voor betalen?

icon

Beste antwoord door Waqqas 1 July 2023, 12:54

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nellekepieters 

Bij welke provider zit je nu en is dat COAX of DSL? Als je via de T-Mobile postcodecheck alleen kan kiezen voor glasvezel dan kan je de overstapservice gebruiken zodat je oude provider doorloopt tot de dag dat T-Mobile diensten via glasvezel op jouw adres kan leveren.

Indien je nu alvast DSL internet bestelt (indien die mogelijkheid er is) houdt er dan rekening mee dat als je in de eerste 6/8 maanden overstapt op glasvezel je welkomstkorting komt te vervallen. Je betaalt dan verder wel weer de installatiekosten voor glasvezel.

T/m 2 juli zijn er de GoGoGo deals waarbij je nul eenmalige kosten betaalt, verder begin je pas met betalen zodra je contract ingaat en dat is op het moment dat je werkend internet hebt van T-Mobile.

Reageer