Beantwoord

Krijg 10 mps binnen met een glasvezel abbonnement van 750 mps genaait waar je bij staat!!!!

  • 10 March 2019
  • 5 reacties
  • 138 Bekeken

Eerst al 4 maanden zonder internet gezeten omdat er buiten een kabelbreuk was wat al binne een week achterhaald was maar ze konden pas na 4 maanden een monteur sturen die het kon maken. Nog nooit ze slecht geholpen. Nu weer ik heb een abbonement va 750 mps en heb een test gedaan ik krijg maar 10 mps binnen en dan zegge ze dat het met ressetten opgelost word. Heb alleen al 100 keer geprobeert maar mijn router is gewoon stuk! En er word niet geluistert! Ik eis dat het zo snel mogelijk opgelost word anders ga ik naar een ander!! Heb nu al een half jaar alleen maar gezeik en gekut met internet!! Ze laten je gewoon stikken! Enige wat ze kunnen zegge is reset reset reset! Stuur godver een monteur met een nieuwe router!!!!!
icon

Beste antwoord door Sander 11 March 2019, 08:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Zo je bent wel duidelijk. Misschien dat dit niet echt helpt. Beter regel je het telefonisch dan zo via het forum. Kan echter dagen duren voordat hier een medewerker reageert van t mobile.

Als je zolang zonder internet zit,of problemen hebt dan kan je een schadevergoeding krijgen. Vaak dus geen abbo kosten betalen.

Kan je computer wel de 750mbit aan? Of op welke apparaat controleer je verbinding? En via welke weg check je het?
Heb al vergoeding gehad alleen de 4 maanden waarvoor ik geen service had en uiteindelijk stond er nog 2 euro open waarop ze me geblokkeert hadden. Te lachwekkend gewoon!! Ik ga naar een ander overstappen! Nog nooit zoveel problemen gehad en nog nooit zo echt geholpen!! Zware oplichters!!
Reputatie 2
Mijn ervaring is bij t mobile tegen over bijv Ziggo dat t mobile idd heel erg traag is met problemen oplossen. Waarschijnlijk om de kosten te besparen. Daarom komt er niet zo snel een monteur. Mijn ervaring bij Ziggo is dat er veel sneller een monteur komt,wat dus tevens erg fijn is voor de klant.
Klopt kostebesparend oftewel oplichten😉 ziggo idd veel beter daar zat ik ook eerst ga er weer terug ook denk
Reputatie 7
Hoi @Steve600,

Vooropgesteld, glasvezel is supersnel en superstabiel. Je zou die 750 Mbps dus ook makkelijk moeten halen. Daar help ik je graag bij!

Voordat ik doorga, wil ik je wijzen op onze huisregels. Je hebt er een paar overtreden. Ik wil je vragen op je taal te letten. We willen dit een prettige Community houden, voor alle leeftijden.

Je geeft aan al eerder contact te hebben gehad. Op onze Community ben je nu voor het eerst. Ik wil voor de zekerheid enkele stappen doorlopen. Mogelijk heb je deze al eerder gedaan, naast het resetten.

Ik ben erg benieuwd of je hebt gemeten op Wifi of een bekabelde verbinding. In ieder geval wil ik deze reset aanraden: Probeer de fabrieksreset van het modem. Voer daarna een speedtest uit met een bekabelde verbinding. Koppel tijdens de test alle andere apparatuur even los. Zorg dat je PC of laptop rechtstreeks verbonden is. Wat haal je nu? Gaat het om de Wifi, dan is het een heel ander verhaal. Voor uitleg over Wifi én hoe je de werking hiervan verbetert, klik je hier: Wifi-topic.

We willen net zo graag als jij dat je een goede verbinding hebt en zetten hiervoor alles in het werk. Een monteur is niet per se de beste oplossing. In de meeste gevallen heb je direct weer een goede verbinding met onze hulp op afstand. Ik hoor daarom graag het resultaat van bovenstaande stappen!

Reageer