Beantwoord

Krijg ik nu ook mijn geld terug

  • 19 March 2021
  • 6 reacties
  • 148 Bekeken

Krijg ik nu ook mijn geld terug nadat ik nu al voor de 9e keer geen internet heb thuis in 30 dagen of moet ik het zelf terug  boeken en waar blijft die monreur waar ik al 3 maanden op wacht bij geen gehoor boek ik alles terug jullie komen de leverings voorwaarden niet na bij uw klanten .

icon

Beste antwoord door Lisa 19 March 2021, 15:59

Bekijk origineel

6 reacties

Excuses koop ik niks voor heb al 9 keer geen internet gehad in 30 dagen ik wil graag mijn geld terug anders blokeer ik elke betaling jullie komen de afspraken niet na dan hoef ik dus ook niet te betalen waardeloos bedrijf dit

Ja waardeloos gewoon ik ga mn geld yerug boeken ze stikken er maar ik ik ga niet betalen voor geen internet bellen heeft ook totaal geen zin zit al 3 maanden op een monteur te wachten die niet komt ik ga bu gewoon zoveel mogelijk  terugboeken en niet meer betalen sleep me maar voor de rechter dan voor die paar kut tientjes kijken wie ergelijk krijgt.

Op hun antwoord kunt u lang wachten u gaat niks horen van tmobile gewoon uw geld terug boeken dan nemen  zij wel contact op waardeloos bedrijf dit ik ga mijn contract  laten ontbinden wegens niet na komen van de afspraken zit al voor de 9e keer zonder internet in 30 dagen dus waar betaal ik voor 

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @Pistoff  Wat vervelend dat je internet het niet doet. Is de afspraak met een monteur wel gemaakt? Ik kan mij niet voorstellen dat ze je drie maanden laten wachten?

 

Maar Wil je je aub. Wel  Aan de community regels houden en stoppen met spammen. 
Je krijgt antwoord van de moderators op volgorde van binnenkomst berichten.

Fijn weekend

Reputatie 7

Hi @Pistoff, oh jeetje dat is nogal een tijd! Goed dat je dit bij mij aankaart. Ik ga je gelijk voorzien van een helder antwoord.

Kan jij mij een privébericht sturen? Als jij daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN verwerkt, dan kan ik een kijkje nemen in jouw profiel. Jij krijgt uiteraard de dagen waarin jij geen gebruik kon maken van Internet van ons vergoed. Deze compensatie wordt ingediend zodra jouw Internet weer werkt, want zo kunnen wij het gelijk in één keer in orde maken. Laat jij het aan ons weten als jouw Internet weer draait als een tierelier? Ik ga uitzoeken hoe het met het verzoek van de monteur zit zodra ik in jouw profiel kan kijken. Ik hoor het graag van je! 💪

Reputatie 7

Hoi @Pistoff

Ik heb jouw reacties in een ander topic hier gebundeld. Het is niet toegestaan je vraag om meerdere topic te plaatsen. Zie ook voor de huisregels. Op deze manier houden we de community overzichtelijk en zorgen we dat topics ook echt ‘ontopic’ blijven. 

Reageer