Beantwoord

Late levering nieuw modem

  • 10 June 2020
  • 2 reacties
  • 199 Bekeken

ik heb 14 april een monteur op bezoek gehad omdat ik erg traag internet had en de wifi continu wegviel.

bij het melden van de storing werd ook al aangegeven dat er iets niet klopte bij het nakijken van de modem dus monteur was de vervolgstap.

deze heeft een zyxel versterker ertussen gezet omdat hij geen nieuwe modem mocht plaatsen vanuit jullie.

dat maakte het internet wel sneller ik ging van 30mb naar 300.

Echter het probleem blijft dat de wifi continu wegvalt.

Gelijk nadat de monteur weg was gemeld dat ik gewoon een nieuwe modem nodig heb. geen reactie op mijn mail. later moment gebeld en ze konden geen werk bon vinden maar er werd een nieuwe modem verstuurd.

 

12 mei kreeg ik een mail dat mijn modem was ontvangen en deze zsm opgestuurd zou worden.

nu 10 juni en drie contact momenten verder krijg ik alleen maar te horen dat ik geduld moet hebben.

en dat ik geen recht heb op compensatie.

 

ik heb onbeperkt internet op mijn mobiel dus ik red het nog wel in de basis. echter mijn vrouw en kinderen zitten continu op deze rot verbinding. waardoor ik steeds haar bundel moet vergroten op de gsm omdat het gewoon niet te verbinden is met de wifi. 

 

mvg

 

RvP

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Piotr 11 June 2020, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RvP1984 

Staat de versterker in Acces Point mode en de wifi op je modem uit?

Werkt het bedraad internet wel naar behoren? Meet de snelheid eens met een laptop direct aangesloten op de modem, minimaal CAT5e kabel met de Ookla speedtest app.

Reputatie 7

Hey @RvP1984,

Bedankt voor je tomeloze geduld en hopelijk weet je je vrouw en kinderen nog in toom te houden! Dat nieuwe modem had natuurlijk al lang bij je gearriveerd moeten zijn. Ik heb zojuist een verzoek ingediend om je modem alsnog zo spoedig mogelijk naar je toe te sturen. Het klopt dat we bij de overgang naar een andere leverancier de nodige problemen hebben ervaren bij het uitsturen van de apparatuur. Excuses dat je hiervan de dupe bent geweest! Hoe dan ook zal je nieuwe modem niet meer lang op zich laten wachten. Zodra het modem is verzonden, ontvang je daar netjes per e-mail een bevestiging van. 

Reageer