Beantwoord

Levering Modem

  • 6 May 2020
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties

Hi,

 

In maart heb ik een verhuizing doorgegeven voor 1 mei. Op mijn nieuwe adres krijg ik glasvezel. Nu komt volgende week woensdag de monteur. Ik heb echter nog geen moedem etc opgestuurd gekregen. Neemt de monteur de modem mee of moet ik gewoon afwachten?

 

Gr

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 7 May 2020, 11:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RaakB 

Normaal hoort het installatie pakket 4 tot 7 dagen vóór de installatie datum bij je worden te bezorgd.

Wat staat er nu precies in je T-Mobile thuis account onder het overzicht?

Mocht alles niet op tijd geregeld kunnen worden dan kun je Guidion contacteren over dat je nog geen installatie pakket hebt. Telefoonnummer 088 2000 151.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @RaakB, goed dat je dit aangeeft op de Community! Wegens een distributie-issue, kunnen pakketten een vertraging hebben met uitsturen en 1 tot 3 dagen later dan verwacht bij onze klanten binnenkomen. Sorry voor het ongemak! Zoals ik het nu zie, zal jouw pakket begin volgende week verstuurd worden. 

Het is nog geen vlekkeloze start geweest, maar ik beloof je dat we je straks intens blij gaan maken. Dan kun jij optimaal genieten van jouw Glasvezelaansluiting! :smile:

Ik wacht nu al 3 weken op het nieuwe Zyxel T50 modem wat mij is toegezegd, omdat ik continue problemen met de Wifi heb van de huidige draytek. Bijna dagelijks klaagt men over de wifi die of geen bereik heeft, traag is en heel soms het netwerk volledig wegvalt. Gelukkig heeft T-mobile besloten om mij een nieuw type modem te sturen en zelfs de mails hierover al 3 weken geleden ontvangen dat deze onderweg is. Herhaaldelijk contact met de servicedesk gehad en telkens hetzelfde verhaal over problemen met de distributie en dus de levering.

Er is gelukkig wel iemand bij T-mobile, genaamd Wilko, die zich dit persoonlijk aantrekt en mij, net als vandaag, op de hoogte houdt. Hoe vriendelijk dit ook is, ik schiet hier niks mee op. Dit vind ik echt een diepte punt. Heb er alle begrip voor dat iets langer kan duren, maar dat er na 3 weken nog steeds niemand is die mij kan vertellen wanneer deze nu eindelijk komt, begrijp ik niet. Dit is niet wat je noemt klanten binden, maar klanten een reden geven om verder te kijken.

T-MOBILE, wanneer lossen jullie dit nu eens op. Dit kan echt niet. 

En je vind het nodig om dit op zichzelf staande probleem onder een heel andere vraag te plaatsen en zo een topic te kapen en er ook nog een eigen topic met precies hetzelfde bericht van te starten.

 

Nee, dit was zeker niet de bedoeling. Ben niet zo ervaren op dit forum. Dus excuus hiervoor.

Reputatie 7
Badge +16

@shorty1969 We pakken het verder op in jouw eigen topic! :wink:

Reageer