Beantwoord

los lampje knipperd rood

  • 28 December 2022
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Reputatie 2

Goedeavond.

Sinds vorige week vrijdag heb ik de probleem dat los lampje langzaam rood knipperde 2 uur daarvoor werkte alles goed.

Nu moet k tot volgende week maandag wachten tot een monteur komt om te kijken of het probleem binnenhuis is. Terwijl er een grotere kans is dat het probleem buitenhuis is.

Wanneer de monteur volgende week tot de conclusie komt dat het probleem buitenhuis is.

Hoe veel weken moet ik dan weer wachten tot een monteur tijd heeft om huiten huis te kijken wat het probleem kan zijn. Of kan ik dan mijn  contract laten ontbinden en overstappen naar ziggo, dan heb ik waarschijnlijk weer eerder internet tot mijn beschikking.

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 29 December 2022, 13:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @andres112, ik snap je zeker! De monteur moet in jouw geval echt altijd langskomen, er is een grote kans dat hij het kan oplossen. Mocht het toch nodig zijn een andere partij aan te sturen, dan regelt de monteur dit on-the-spot en zal er snel contact met jou worden opgenomen voor het maken van een afspraak. De afspraak met Guidion moet wel echt doorgaan. Veel succes maandag, we lossen het zo snel mogelijk voor je op!

Reputatie 2

Monteur is langs geweest en het probleem ligt buitenhuis. Er kon niks on-the-spot worden geregeld omdat het probleem buitenhuis is. 

hoeveel procedures moet ik nog doorlopen en hoeveel weken gaan daar overheen. Zodat mijn probleem met mijn internet verbinding word opgelost ?? Wanneer begint de menselijke maatwerk hierin.

In 10 maanden tmobile glasvezel heb ik al langer geen internetverbinding dan 10 jaar met ziggo hoe kan dat??.

 

 

Reputatie 7

Hi @andres112, merci voor deze aanvulling! Ik wil je heel graag geruststellen, want we gaan dit hoe dan ook voor jou verhelpen. Vanochtend heb ik dan ook aan mijn collega's van de technische dienst gevraagd of ze de bevindingen van de monteur zo snel mogelijk verder kunnen oppakken. Zij gaan kijken of de netwerkbeheerder aangestuurd dient te worden of dat op afstand is op te lossen. We gaan er alles aan doen om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen, beloofd. 

Reputatie 7

Hi @andres112, ik wil je graag laten weten dat mijn collega net aan mij heeft laten weten dat er volop wordt gewerkt om jou weer online te krijgen! Er lijkt bij jou sprake te zijn van een stoorzender in het netwerk, waardoor je problemen ervaart met onze diensten. Deze stoorzender is nog niet gevonden, maar mijn collega's proberen dit uiteraard heel rap op te sporen. 

Reputatie 2

Hier ook los lampje die rood knippert. Resetten en van de stroom afhalen werkt niet. Klantenservice nier bereikbaar.  2e keer in 3 maanden tijd.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @mcmattie, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Daarom kijk ik graag met je mee. Zou je je klantnummer willen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345. Dan kan ik met je meekijken, alvast bedankt!

Reageer