Los lampje knippert rood, voor de 2de keer in een maand

  • 15 February 2023
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Eind januari heb ik meer dan twee weken geen internet gehad omdat er iets mis was met de verbinding in de wijkcentrale. Toen bleek dat onze kabel was verplaatst door iemand en werd dat in 2 minuten opgelost toen de monteur na meer dan een week eindelijk langskwam.

Nu is het nog geen 2 weken later en heb ik sinds afgelopen vrijdag weer geen internet, weer met een langzaam roodknipperend LOS lampje op de media converter. Ik heb vrjidag meteen de klantenservice gebeld en het probleem gemeld waarna het weer doorgestuurd zou zijn naar de technische dienst. Toen werd me ook gevraagd om meteen ODF te bellen, wat ik maandag heb gedaan en die zeiden dat ze me niet konden helpen totdat T-mobile ze een request stuurt. 

Inmiddels is het alweer bijna een week verder en heb ik in de afgelopen 30 dagen vaker geen internet gehad dan wel. Ik betaal nu voor internet dat ik meestal niet eens krijg. Hoe kan dit zo vaak gebeuren en is er niet iets dat gedaan kan worden om dit sneller op te lossen?

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hey @BoredRock, welkom op onze Community! Ik heb gelijk een kijkje genomen. Er is waarschijnlijk een glasvezelbreuk of een te hoge demping. Het ticket staat nog open. Zodra hier een update over is, laat ik het direct weten!

Bekijk origineel

2 reacties

Heb momenteel hetzelfde probleem. Zit nu 4 dagen zonder en kreeg vandaag te horen dat we waarschijnlijk volgende week pas aan de beurt zijn. Ik begrijp dat ze het druk hebben, maar ga dan ook niet links en rechts glasvezel aanbieden als je niet individuele klanten kan helpen met problemen. Succes en hopelijk horen we zsm wat.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @BoredRock, welkom op onze Community! Ik heb gelijk een kijkje genomen. Er is waarschijnlijk een glasvezelbreuk of een te hoge demping. Het ticket staat nog open. Zodra hier een update over is, laat ik het direct weten!

Reageer