LOS lampje ONT knippert, hierdoor geen internet

  • 20 February 2024
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

helaas begon zondag avond het lampje LOS te knipperen.
maandag gebeld: er is een landelijke storing.
dinsdag ochtend gebeld: we sturen je een mail want er lijkt iets niet goed te zijn met de ONT.
dinsdag 6 uur later: geen mail ontvangen, nogmaals gebeld, de dame die opnam heeft goed haar best gedaan binnen 2 uurtjes mail ontvangen voor een afspraak.

AS vrijdag avond is er pas plek, dit is gepland. 

helaas ben ik ZZP en werk ik vanuit huis. mijn hotspot vanuit telefoon is niet snel genoeg om mijn zware bestanden te uploaden en downloaden. hierdoor loop ik nogal wat omzet mis.

kortom, geen inkomsten, geen tv, geen verlichting (aangezien die ook via de wifi allemaal aangesloten zijn) Fijn ODIDO! ben benieuwd wat er tegenover komt te staan, eventueel stuur ik de factuur wel van de gemiste omzet. 

Tommie van Odido 2 maanden geleden

Hey @jeffrey19960108, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Als ZZP’er die thuis werkt kan ik begrijpen dat dit lastig is. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @jeffrey19960108, welkom op onze Community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk weer online komt. Als ZZP’er die thuis werkt kan ik begrijpen dat dit lastig is. Ik kijk graag met je mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Deze is te vinden in Mijn Odido (in een webbrowser) → Klik op Abonnementen →  Klik op pijltje omlaag bij Klant sinds →  Klantnummer: ABC12345.

Reageer