Beantwoord

los led blijft knipperen

  • 12 April 2023
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Hallo 

Vanaf gisteren op 11-april zou mijn glasvezel verbinding actief zou zijn, maar helaas 

los led van Mediacenter Huawei blijft rood knipperen, vandaag naar guidion gebeld ze geven aan dat ze waarschijnlijk niet kunnen helpen want ze zijn om te installeren en niet om de verbinding te realiseren, want knipperen de rood lampje betekent geen verbinding tussen thuis en wijkcentrale,

2 keer klantenservice van tmobile gebeld , maar beide keren is de verbinding na 10 minuten verbroken voor dat ik mijn verhaal kon vertellen, hoe dat kan snap ik ook niet 

Voor 14 de hab ik afspraak met guidion maar die gaat waarschijnlijk aangeven dat er geen verbinding is, en gaat weer weg, en dan gaan we weekend in dan moet nog iemand in de wijkcentrale in om verbinding te herstellen, en dan moet ik weer afspraak maken met guidion, eerste volgende beschikbaar datum bij hun is 2 mei, 

Kunnen jullie niet een gewone ticket maken zodat de lijn morgen  even gecontroleerd wordt, dat scheelt heel veel irritatie en onnodig wachten op internet.

Groetjes HaKa 

Klant num XXXX

Ps: voor zekerheid Mediacenter van buurman inclusief glasvezel kabel ook geprobeerd zonder succès.

 

Moderator edit - klantnummer verwijderd: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

icon

Beste antwoord door Waqqas 12 April 2023, 22:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Hamsat 

Is er geen monteur langs geweest voor de installatie?

Is het glasvezelaansluitpunt van KPN of Open Dutch Fiber? De Guidion monteur kan wel in de KPN wijkcentrale om de verbinding te patchen maar niet in die van het eigen netwerk.

Hoi Weggas 

Vrijdag komt de guidion heren langs, ik heb van KPN fiber aansluitpunt , ik hoop dat ze wel in mogen ( wijkcentrale) anders duurt echt lang , bedankt voor je bericht 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Hamsat, dat is niet de start waar je op hoopte: sorry voor dit ongemak! Guidion zal morgen langskomen om het probleem te herstellen en is, indien nodig, bevoegd om de POP (centrale) in te gaan en correct te patchen en eventuele apparatuur te vervangen. Dit komt helemaal goed. Kan ik je in de tussentijd van een Unlimited Internet voucher voorzien voor 24 uur? Heb je een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart?

Hoi Jason 

Bedankt voor je bericht, dan ben ik morgen snel verholpen denk ik, zoon heeft onbeperkt internet op zijn tele2 mobiel, dankjewel voor je aanbod 

 

Reageer