Minder dan een week na installatie al 2 dagen geen internet

  • 2 February 2022
  • 9 reacties
  • 126 Bekeken

We hadden ons internet geïnstalleerd op 24 januari en in minder dan een week hadden we al problemen. Ik heb gisterochtend contact opgenomen met de klantenservice en ze zeiden dat iemand binnen 24 uur terug zou bellen, maar niets. Kan iemand helpen want dit is belachelijk?


This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adambroe 

Heb je een DSL verbinding en is het modem rechtstreeks op het originele KPN aansluitpunt aangesloten?

Welke problemen ervaar je nu?

Bedankt voor het antwoord, er komt geen verbinding in het huis. Alles is correct aangesloten, ik heb een zyxel t50 + een Huawei HG8010G media converter. De converter heeft een langzaam knipperend rood lampje bij het LOS lampje en helemaal geen PON lampje.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @adambroe 

Dat zou betekenen dat de Huawei ONT geen glasvezel signaal ontvangt, kan je eens een foto van het glasvezelaansluitpunt en Huawei ONT op 1 foto toevoegen?

Zeker, hopelijk werkt dit:

 

Reputatie 7
Badge +15

@adambroe 

De Huawei ONT even stroomloos halen helpt ook niet? Anders lijkt het mij een buitenshuis probleem.

Nee, dat helpt ook niet. De klantenservice zei dat het geen effect had op mijn buren, dus het lijkt alleen dit appartement te zijn.

Reputatie 7

Hi @adambroe ,

Ik begrijp aan de meting en de stappen die mijn collega's aan de telefoon met je hebben doorgenomen, dat er een onderzoek door onze technische dienst nodig is om het probleem op te lossen. We hebben hierbij direct de technische dienst aan de mouw getrokken om het probleem te onderzoeken en met een oplossing te komen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Om je in de tussentijd van een tijdelijke internet verbinding te voorzien, kan ik een voucher voor je regelen waarmee je 7 dagen Unlimited data ontvangt. Je telefoon kan je dan omtoveren in een hotspot, waarmee je online kan. Daar is wel een T-Mobile of Tele2 SIM kaart voor nodig. Mocht deze in het bezit zijn, dan regel ik het graag voor je. Wil je mij in dat geval een privébericht sturen? Ik hoor het graag.

Hi @adambroe ,

Ik begrijp aan de meting en de stappen die mijn collega's aan de telefoon met je hebben doorgenomen, dat er een onderzoek door onze technische dienst nodig is om het probleem op te lossen. We hebben hierbij direct de technische dienst aan de mouw getrokken om het probleem te onderzoeken en met een oplossing te komen. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Om je in de tussentijd van een tijdelijke internet verbinding te voorzien, kan ik een voucher voor je regelen waarmee je 7 dagen Unlimited data ontvangt. Je telefoon kan je dan omtoveren in een hotspot, waarmee je online kan. Daar is wel een T-Mobile of Tele2 SIM kaart voor nodig. Mocht deze in het bezit zijn, dan regel ik het graag voor je. Wil je mij in dat geval een privébericht sturen? Ik hoor het graag.

Hey,

hier is het bonnetje van eerder:

[gezien door moderator - verwijderd om privacy redenen] 

 

Reputatie 7

Hi @adambroe ,

Thanks voor je bericht! Ik stuur je direct een privébericht met een voucher code. Ik spreek je daar graag verder!