Beantwoord

modem retour

  • 10 December 2022
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Hoi,

 

Ik ben recentelijk verhuisd en jullie hebben geen nieuwe modem naar ons toe gestuurd, dus wij moeten de oude modem houden om internet in ons nieuwe huis te hebben. Jullie vragen ons meermaals om die oude terug te sturen en uiteindeljk krijgen wij een boete. Die boete is onjuist en ik wil dat het weggestreept wordt. Een fatsoenlijk alternatief zou dat een nieuwe verzonden wordt en dan hebben wij geen issue met de retourzending.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Cristien 10 December 2022, 17:11

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @06422ip, Welkom. Dit is een openbaar Community.

Iedereen leest mee. Het nummer gaat zweven op het internet, resultaat zal zijn dat je door veel oplichters wordt lastig gevallen., 

De moderators passen de naam aan als ze aanwezig zijn (ik heb het doorgegeven).

Om wat voor modem gaat het? Ik ben ook verhuisd en kon het modem houden om te gebruiken op nieuw adres.

De rest moeten de moderators regelen.

Fijn weekend

 

Reputatie 7

Hi @06422ip, hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt! Excuses voor deze situatie Ik wilde meteen met je mee kijken om dit recht te zetten, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet op je abonnement uit. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan help ik je hier graag bij. 

Reageer