Modem uitgevallen

  • 2 April 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Beste T-Mobile,

 

Mijn modem is zomaar opeens uitgevallen, wat ik heel raar vindt.  Niemand heeft aan de modem gezeten. Naar vele pogingen geprobeerd de stappen te volgen op de website en stekker ook eruit te halen,  start mijn modem nog steeds niet aan. Ik heb het knopje achter de modem ook aan gezet, maar niks HELPTTT!. Ik vind dit beetje absurb, want paar maanden geleden had ik een probleem met mijn wifi lampje. Nu denk ik dat  het probleem aan de modem ligt want GEEN ENKELE LAMP wilt branden Ik zit nu thuis zonder wifi en de klantenservice is gesloten. 

 

Wat moet ik doen?  Ik zit nu hier thuis zonder wifi terwijl ik aan het werken ben. Kan ik niet twee codes (ook voor mijn dochter) van jullie krijgen voor een unlimited internet, zodat ik morgen t mobile kan contacteren? 

 

Mvg

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @LotusCabrio, welkom op onze Community!  Goed dat je dit aankaart, het lijkt er op dat het modem uit staat. Heb je alle bekabeling gechecked en staat het modem aan met de aan knop? Is dit allemaal het geval, dan hebben we wellicht te maken met een defect modem. Zou je voor mij alle bekabeling willen nalopen en het vervolgens hier willen laten weten? Ook heb ik je direct twee vouchercodes toegestuurd in een privébericht! Ik hoor graag van je terug.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @LotusCabrio, welkom op onze Community!  Goed dat je dit aankaart, het lijkt er op dat het modem uit staat. Heb je alle bekabeling gechecked en staat het modem aan met de aan knop? Is dit allemaal het geval, dan hebben we wellicht te maken met een defect modem. Zou je voor mij alle bekabeling willen nalopen en het vervolgens hier willen laten weten? Ook heb ik je direct twee vouchercodes toegestuurd in een privébericht! Ik hoor graag van je terug.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @LotusCabrio 

Heb je toevallig ook een andere stopcontact geprobeerd? Misschien doet de stopcontact het niet meer.

Reageer