Ik heb 4 weken geleden een abonnement bij T-Mobile onderschreven. Was eerder bij Ziggo.
Op 12/09/2018 kwam er een monteur van KPN en we realiseerden ons dat de modem in de kinderkamer moet zijn. We hebben 3 keer klantenservice gebeld om het probleem uit te leggen en vragen om de modem naar de wookamer te verplaatsen. Vandaag kwam KPN weer, stopte de modem in de Kinderkamer en vertrok. We hebben klanterservice opnieuw gebeld. Antwoord: dit is niet hun probleem. We moeten onszelf via Mijnaansluiting.nl vragen.
Op deze website staat vermeld dat Mijnaansluiting zal worden gebruikt door KPN en Ziggo. Waarom Ziggo sinds nu hebben we T-mobile?
Het probleem (Modem in Kinderkamer) is lang geleden geïdentificeerd en nu ben ik bang dat het nog lang zal duren voordat dit is opgelost. Al 2 monteur (KPN), 4 oproepen (T-Mobile) en nu Mijn aansluiting ... Het zijn heel veel mensen, we moeten altijd hetzelfde verhaal steeds weer uitleggen.
Als er volgende week geen oplossing is, gaan we terug naar Ziggo omdat het te lang, ingewikkeld en te veel mensen zijn om altijd hetzelfde verhaal uit te leggen.
Ik weet zeker dat je onze situatie en het welzijn van onze kinderen begrijpt.
Vriendelijke groeten,
Guillaume
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel