Beantwoord

modem werkt niet goed met Glasvezel

  • 11 March 2023
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1

Mijn oude modem werkt niet goed met glasvezel internet. Ik zou graag een nieuwe modem willen ontvangen of moet eerst overstappen en dan weer terug komen bij T-Mobiles? 

icon

Beste antwoord door Noureddine Asri 13 March 2023, 14:11

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Welk oud type modem heb je in gebruik en wat werkt er niet goed?

Reputatie 1

 

Reputatie 1

De verbinding is niet stabiel. Ik zou graag een nieuwe modem willen ontvangen. Deze is meer dan 6 jaar oud. Ik ben heel lang klant van T-Mobile. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Noureddine Asri 

Kun je de Huawei eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Huawei voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld en kijken of het dan misschien beter gaat.

Ik denk dat je wel een Zyxel als vervanging kan verwachten.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Noureddine Asri, goed dat je dit aangeeft! Je kunt de stappen van Waqqas zeker proberen, maar omdat je een oud model gebruikt zal ik deze voor je omwisselen. Je krijgt de Zyxel T50. Binnen vijf werkdagen leveren we dit modem aan huis, het oude modem hoeven we niet terug. We sturen je nog informatie over wat je hier precies mee kunt doen!

Reputatie 1

Hoi @Noureddine Asri, goed dat je dit aangeeft! Je kunt de stappen van Waqqas zeker proberen, maar omdat je een oud model gebruikt zal ik deze voor je omwisselen. Je krijgt de Zyxel T50. Binnen vijf werkdagen leveren we dit modem aan huis, het oude modem hoeven we niet terug. We sturen je nog informatie over wat je hier precies mee kunt doen!

Hallo @Noureddine Asri 

Kun je de Huawei eens voorzien van een fabrieksreset door het resetknopje achterop de Huawei voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld en kijken of het dan misschien beter gaat.

Ik denk dat je wel een Zyxel als vervanging kan verwachten.

 

Dat is helemaal top dankjewel 🙏🏾 

Reageer