Beantwoord

modum stuk geeft geen internet

  • 8 July 2023
  • 6 reacties
  • 97 Bekeken

Hallo

 

Van 3-7-23 is mijn modum stuk.

Ik had met klantenservice die konden mij niet verder helpen, hebben ze een ticked aan gemaakt voor een monteur te sturen. Afspraak gemaakt voor 21-7-23. heb een 7 dagen pas gekregen voor internet via de mobiel, maar die verloopt maandag. kan ik een pas krijgen tot de 21e of hoe moet ik gaan bellen hier voor?

 

Groet 

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 9 July 2023, 13:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @padraic 

Bedoel je met kapot dat hij het niet meer doet en geen enkele lampje brandt of is er alleen geen verbinding meer dus een rode wereldbol?

Heb je thuis een glasvezel of DSL aansluiting? Een moderator hier zou je een nieuwe voucher kunnen sturen.

Hallo

 

ik heb dsl thuis de 2 lampjes naast de power op Zyxel t-50 doen next meer. ik heb ook de internet kabel op alle poorten geprobeerd geen suc6.

 

groet

Reputatie 7
Badge +15

@padraic 

Mogelijk komt er geen signaal meer binnen, de modem doet het.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @padraic. welkom op onze Community!

Ik heb je direct twee nieuwe vouchercodes toegestuurd. Wil je mij een terugkoppeling geven nadat de monteur is langsgeweest?

Hi @padraic. welkom op onze Community!

Ik heb je direct twee nieuwe vouchercodes toegestuurd. Wil je mij een terugkoppeling geven nadat de monteur is langsgeweest?

 

hallo ik zie deze nu pas, de monteur is nooit langs geweest. volgens de monteur bericht is hij buiten even geweest. mijn internet is nu alleenmaar slechter aan het worden. momenteel heb ik nog geen hoop tot hier glasvezel komt.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @padraic, ik zie dat de monteur inderdaad buitenshuis wijzigingen heeft aangebracht en dat hij gemeten heeft dat het probleem destijds is opgelost. Ik heb daarom ook direct een nieuwe meting voor je gedaan en hier ziet alles er goed uit! Wel zie ik dat het modem al enige tijd niet meer opnieuw opgestart is. Zou je deze voor minimaal 10 seconden van de stroom willen halen en hem hierna opnieuw aanzetten? Grote kans dat het probleem hiermee opgelost is! 

Mocht je hierna nog steeds geen internet ontvangen, wil je me dan aangeven welke lampjes op het modem branden en welke kleur ze hebben? Dan kan ik hiermee aan de slag voor je. 

Reageer