Monteur langs geweest, Internet lampje blijft rood op Zyxel t56

  • 1 February 2024
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

Hoi,

Ik zit al meer dan een week na dat de installatie zou gebeuren zonder internet. In eerste instantie is de monteur niet komen opdagen, daardoor moest ik wachten op een tweede monteur. Die is wel langsgekomen, maar het is hem niet gelukt om het internet te laten werken. Volgens hem is alles goed geïnstalleerd maar is er iets fout in de box op straat (fiber distribution hub) en dat KPN het moet regelen.

Verder zei hij dat ik de komende dagen een bericht zou krijgen van KPN; dat is nu 2 dagen geleden en die heb ik nog niet ontvangen. Wanneer kan ik verwachten dat ik verbinding in mijn huis krijg? Het is gewoon een kwestie van een kabel veranderen in de fiber distribution hub.

Ik heb al een mobiele hotspot van jullie, maar dat is vrij onhandig omdat ik ethernet gebruik voor mijn PC en daarom geen werk voor mijn studie kan verrichten.

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @rangeroverr, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover een topic bent gestart. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er een ticket is aangemaakt op 30-01. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het ticket is op dit moment nog niet opgepakt. Ik ga er vanuit dat ze het ticket snel voor je gaan oppakken. Dan wordt er vanzelf contact met je opgenomen. Wil je mij op de hoogte houden hiervan? Dan kan ik een oogje in het zeil houden. Alvast bedankt. 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @rangeroverr, welkom op onze Community!

Goed dat je hierover een topic bent gestart. Ik ben meteen voor je gaan kijken en zie dat er een ticket is aangemaakt op 30-01. We hanteren een standaard verwerkingstijd van vijf werkdagen. Het ticket is op dit moment nog niet opgepakt. Ik ga er vanuit dat ze het ticket snel voor je gaan oppakken. Dan wordt er vanzelf contact met je opgenomen. Wil je mij op de hoogte houden hiervan? Dan kan ik een oogje in het zeil houden. Alvast bedankt. 

Dat is prima dat jullie 5 werkdagen hanteren voor een ticket. Maar als jullie een fout maken, vind ik het vreemd dat ik de dupe word ervan. Bij KPN kan de monteur terwijl hij langs komt om te checken of je router het doet, gewoon langs de box aan de weg om daar aan te sleutelen. Zij hebben het dus binnen een kwartier opgelost. Best wel teleurstellend als een nieuwe klant van jullie….

Reageer